איך לעשות ייפוי כוח נוטריוני?

זה די נפוץ שצריך ייפוי כוח נוטריוני. יותר ממה שאתם חושבים. הבעיה היא שאנשים רבים לא יודעים לאן ללכת לעזרה. צריך למצוא טפסים, להבין מה מתאים ומה לא קשור, וכל זה בשפה מזוויעה בנוסח שרק נוטריונים ועורכי דין מסוגלים להבין. ובנושאים שבהם צריך ייפוי כוח נוטריוני גם צריך לרוב להיות זהיר מאוד. אם משהו לא נכון בניירת זה יכול להיות לא קביל במשרד האפוטרופוס או בבית המשפט. אני לא עורך דין ולא יכול לייעץ לכם במפורט מה לעשות, אבל אני מציע לעשות את התהליך הזה עם נוטריון מוסמך. נוטריון ידע להגיד לך מה הדרישות של כל הנוגעים בדבר. אני עבדתי עם משרד נוטריון בתל אביב NOTARYGS שעשו בשבילי עבודה מעולה. זה האתר שלהם:

www.notarygs.com

 

טיפים קטנים למי שצריך לעשות ייפוי כוח נוטריוני

למי שרוצה להבין איך נראה התהליך של ייפוי כוח נוטריוני, אני מביא את הדברים כמו שאני עשיתי אותם. אני חוסך לכם את כל ההסתבכויות שלי ונותן לכם את השלבים ההכרחיים בתהליך כמו שאני מבין אותו עכשיו, אחרי שעשיתי לעצמי בלגן.

בבקשה…

1. בדוק מה התנאים עם האפוטרופוס של המסמך. בנקים רבים רוצים שהלקוחות ישתמשו בפקודת הייעוץ שלהם עבור מסמך הבנקאות. ייפוי כוח נוטריוני לבנק הוא חתיכת נייר די קטנה לפעמים. לפעמים הם מודפסים את זה על כרטיס כל כך קטן שאין מספיק מקום לנוטריון לחתום. לעתים קרובות הבנקים מתעקשים כי החותם הנוטריוני יהיה על המסמך בפועל ולא על עותק. אז כדאי לדבר עם היישות שאליה שולחים את ייפוי הכוח לפני כל דבר אחר כדי להבין מה התנאים הספציפיים, אם עותק תופס או לא וכו'.

2. מצא נוטריון ותיק שמכיר את העבודה. בתל אביב יש מאות נוטריונים עם חלב על השפתיים שיכולים לעשות טעויות מטופשות. לא כל נוטריון הוא אותו דבר בניגוד למה שאוהבים להגיד לנו. כבר יצא לי לבלות שעות בטיזוזים בבתי משפט ומשרדי ביטוח לאומי סתם כי נוטריון צעיר נתן לי עצות או הוראות לא מדויקות או חד וחלק מוטעות. חבל על הזמן שלכם. לכו למישהו עם ניסיון.

3. כתבו את כל תהליך העבודה ברשימה ברורה. יש הרבה פעמים כל מיני שלבים לתהליך פורמאלי, כשייפוי כוח נוטריוני הוא רק שלב אחד מהם. כשאתם באים למשרד נוטריון בתל אביב או במקום אחר במרכז תדרשו להבין מה סדר הפעולות המדויק כך שלא תצטרכו להגיע כמה פעמים לאותו מקום כל פעם עם מסמך אחר. כל העסק הזה יכול להיות לעיתים מאוד מסובך וכדאי לשתות מהנוטריון את כל המידע שיש לו. האנשים ב-NOTARYGS ממש התעקשו לתת לי את המידע הזה ורק בסוף התהליך הבנתי כמה זמן הם חסכו לי.

הוסף תגובה