עיסוי פנים וקרקפת – עיסוי עדין ומפנק

אחת הדרכים ליהנות מעור נעים וחלק ושיער מלא וחזק, הוא באמצעות עיסוי פנים וקרקפת. עיסוי מסוג זה נעשה במכוני ספא המומחים בתחום, כאשר הוא כולל עיסוי מפנק לחלקים אלה של הגוף. אבל מה כולל העיסוי, ואילו שיטות שונות יש להחלקת העור והפנים? כל התשובות בהמשך.

מהו עיסוי פנים וקרקפת?

עיסוי פנים וקרקפת הוא עיסוי שנועד להזרים את הדם להחיות את עור הקרקפת ולשחרר אנרגיה מעולה שזורמת בכל חלקי הגוף. העיסוי מתבצע רק על ידי מומחים בתחום והוא נעשה בתנועות לישה עדינות של העור והקרקפת.

התועלות של העיסוי הן בעיקר מתן חיוניות ברק וגמישות לעור תוך עידוד של צמחית שיער. העיסוי תפקידו לאפשר לחות לקרקפת ולעור הפנים, ובכך הוא מחייה אותם והופך אותם ליפים וחזקים יותר.

עיסוי פנים וקרקפת

אז מלבד עיסוי מסוג זה, כיצד ניתן לסייע לעור הגוף ולשעיר?

ישנן מספר דרכים שיעזרו לכם ליהנות משיער חזק יותר ומעור חלק והן:

  • הקפדה על תזונה נכונה – הקפדה על תזונה נכונה שכוללת אכילה של ירקות ירוקים, אכילת פירות, תוך צירוף של שקדים ואגוזים לתזונה, תעזור לעור הפנים ולשיער. בנוסף רצוי לשמור על תזונה חפה מסוכרים, שומנים ובצקים העשויים קמחים לבנים שרק מזיקים לעור הפנים.
  • שתייה מרובה – כדי להגמיש את השיער והעור חשוב להקפיד על שתיית מים מרובה. שתו לפחות שני ליטרים של מים ביום, תוך שאתם מוסיפים למים עשבי תיבול כמו נענע, לואיזה, בזיליקום ולימון שיקנו למים טעם טוב ויועילו לעור הפנים.
  • שמירה על ניקיון העור והקרקפת – הקפידו לשמור על עור הפנים והקרקפת תוך שאתם חופפים את השיער בתנועות סיבוביות לפחות פעמיים בשבוע. את עור הפנים מומלץ לשטוף בסבון פנים בכל יום ולהעניק לו לחות באמצעות קרם לחות איכותי.
  • הגנה על העור והשיער מפני השמש – הגנו על העור והשיער מפני השמש, באמצעות כובע רחב שוליים, קרם הגנה ומסכת הגנה שתגן על השיער בעת שחייה בבריכה. בכך תוכלו ליהנות מעור פנים ללא קמטים ושיער מושלם!

 

הוסף תגובה