העיניים שלכם, הטכנולוגיה של צייס

מעל 100 מיליון אנשים ברחבי העולם מרכיבים עדשות מגע או עדשות למשקפיים מבית חברת צייס העולמית, המובילה בתחום של עדשות ראייה. החברה מספקת עדשות מגע ועדשות למשקפיים עם הטכנולוגיות הטובות ביותר כיום בתחום. לאחרונה השיקה החברה עדשות דיגיטל, שמטרתן לסייע לנו להתמודד בהצלחה עם העידן הדיגיטלי רווי המסכים.

אנחנו כל היום מול המסך, בין אם מדובר במסך הקטן או המסך הקטנטן, בין אם מדובר בטלוויזיה, מחשב שולחני, טאבלט או טלפון נייד. אנחנו מאמצים את העיניים שלנו, כל יום, כל היום. אנחנו עוברים באופן תדיר מטווח ארוך לטווח קצר, מאמצים את שרירי העין בצורה בלתי סבירה וגדולה מבעבר. התוצאה? לאט לאט השריר נחלש והראייה מידרדרת.

חברת צייס מספקת פתרון עם עדשות מיוחדות לעולם הדיגיטלי, שמפחיתות את העומס על העיניים כתוצאה מהמעבר המתמיד בין טווחי הראייה ומקלות על תחושת העייפות והצריבה בעיניים. יש אפשרות להשתמש בעדשות צייס לדיגיטל עבור משקפיים או בעדשות energizeme שהן עדשות מגע, הכוללות ציפוי מיוחד דו צידי שנועד להגן על העין ומפחית סינוור כתוצאה ממכשירים דיגיטליים וגם מאפשרות קריאה וצפייה מהטווח של הסמארטפונים, שנחשב לפופולארי ביותר כיום..

בנוסף, לחברה יש מגוון רחב של עדשות מגע ומשקפיים שיכולים להתאים לכל צורך. עם זאת, כאשר בוחרים עדשות zeiss חובה, חובה, חובה לעשות את זה מול אופטומטריסט מורשה ומקצועי, שידע להתאים בדיוק את העדשות הנכונות עבורכם. זו הדרך הטובה ביותר לראות את העולם שלנו בצורה הטובה ביותר.

סוג נוסף שבהחלט יכול להקל על החיים של לא מעט אנשים הם עדשות שנקראות DriveSafe, אלה עדשות ראייה מיוחדות של צייס, שבאות להקל על חוויית הנהיגה בתנאים לא אופטימאליים. יושבים על היום מאחורי ההגה? מרגישים קושי בעת נהיגה בלילה בעקבות סינוור מפנסי מכוניות ופנסי רחוב? ייתכן שזה הפתרון המושלם בשבילכם. עדשות למשקפיים שיקלו על נהיגה ממושכת או בעיתות מזג אוויר חורפי וערפילי. בשורה התחתונה עם הלוויינים של גוגל יכולים להיות חמושים בעדשות טלסקופיות של צייס, אז אין סיבה שגם העיניים שלכם לא יהנו מהטכנולוגיות המובילות כיום בשוק. איך מתקדמים מכאן? פונים לאופטומטריסט מורשה ונהנים מכל העולמות.

הוסף תגובה