טיפים בסיסיים למעוניינים בפירסינג או עגיל בטבור

אינספור צעירות וצעירים, מבוגרות ומבוגרים מכל שכבות האוכלוסייה והאזורים בארץ, עושים מדי שנה עגילים מסוגים שונים, פירסינגים ושאר סוגים של תכשיטי גוף ייחודיים המצריכים חירור של רקמה מסוימת בגוף. בעוד מדובר בהליך פשוט יחסית אשר כולל כאב מסוים, אך לא נוראי, מרבית המעוניינים בעגילים אלו אינם מקדישים יותר מדי מחשבה או תשומת לב לסטודיו או החנות בהם יעברו את התהליך. כיצד כדאי לבחור מקום לעשות בו פירסינג, מהו ספטום ולמה מתכוונים כאשר משתמשים במילה "אינדסטריאל" בהקשר זה? להלן כמה טיפים בסיסיים בתחום –

השמירה על ההיגיינה היא הפרמטר החשוב ביותר –  הטיפ הבסיסי והחשוב ביותר שאפשר לתת בנוגע לבחירת מקום לעשות בו פירסינג, עגיל בטבור או כל סוג אחר של אומנות הכוללת חירור של אזור מסוים בגוף, היא לחפש מקום מקצועי וקפדני בכל הנוגע להיגיינה. מכיוון שמדובר בהליך כמעט רפואי הכולל פגיעה מכוונת ומצומצמת ברקמות בגוף, קיים חשש מסוים לזיהום או פגיעה כתוצאה מהתנהלות בלתי מקצועית. וודאו כי המקום בו אתם שוקלים לעשות את העגיל/פירסינג מתאפיין ברמת ניקיון גבוהה, כי אנשי המקצוע במקום משתמשים בציוד מקצועי וספציפית במחטים חדשות וסטריליות אותן הם מוציאים מהאריזה ממש לפני תחילת התהליך, וכי מדובר באנשי מקצוע מנוסים בעלי וותק מסוים בתחום.

מהו "ספטום" וכמה כואב לעשות אותו – שם פופולארי בתחום זה אותו רבים אינם מכירים הוא "ספטום". מדובר בעגיל הממוקם ביציאה מהאף, ועובר דרך חור שעושים בסחוס שמפריד בין שני הנחיריים. קיימים סוגים רבים ושונים של ספטומים, אך לרוב מדובר באותו תהליך "חירור". בפועל, מדובר בחור פשוט יחסית, אשר אינו אמור לכאוב יותר משאר סוגי החורים לעגילים, שכן מדובר בסחוס. חשוב לדעת כי רמת הכאב עלולה להשתנות מאדם לאדם בהתאם לסף הכאב של כל אחד ואחת, ותהליך ההחלמה קצר ופשוט יחסית.

"אינדסטריאל" באומנות הגוף –  מונח נוסף בו משתמשים הרבה יחסית בתחומים אלו הוא – אינדסטריאל. מדובר במונח אשר רלבנטי לתחומים שונים של אומנות גוף, דוגמת קעקועים, פירסינגים וכו'. בתחום של עגילים ופירסינגים, הכוונה היא לרוב לתכשיטים בעלי מראה "תעשייתי" ומאסיבי, דוגמת פירסינגים מתכתיים גדולים ובולטים לעין המתפרסים לאורכה ולרוחבה של האוזן, ומעבירים תחושה מאסיבית, מחוספסת ופשוט – תעשייתית. המגמה האינדסטריאלית באומנות הגוף הייתה כאן מאז ומתמיד, או לפחות בעשרות השנים האחרונות (כפי שזכור לנו, למשל, מתקופת הפנקיסטים…), אך נראה כי לאחרונה היא זוכה לעדנה מחודשת ופופולאריות גואה

מחירים – מה בנוגע למחירים של פירסינגים שונים, ספטום, עגיל בטבור וכד'? ובכן, נכון שהפרמטר הראשון והחשוב ביותר מבחינתנו הוא רמת המקצועיות, הבטיחות וההיגיינה של המקום בו אנו עושים את העגיל, אך לא יזיק גם להשוות מחירים. גם בין שלל המקומות המקצועיים וה"בטוחים" ניתן למצוא לעיתים הפרשי מחירים בלתי מוצדקים. בצעו השוואת מחירים קצרה על מנת לקבל תמונה כללית אודות המחירים הנהוגים בשוק לסוג העגיל או הפירסינג בו אתם מעוניינים. בזכות האינטרנט זה לוקח כיום כמה דקות בלבד, ויכול לחסוך לכם מאות רבות של שקלים.

הוסף תגובה