מדוע פרגולות אלומיניום הפכו למבוקשות?

מבין כל סוגי הפרגולות הקיימות, עולה הביקוש לפרגולות אלומיניום. במאמר זה ננסה להבין למה.

אם התחלתם לעשות  סקר שוב ולברר לגבי סוגי הפרגולות הקיימות, בוודאי הבנתם כבר שפרגולות אלומיניום נחשבות למודרניות ומבוקשות. לא משנה אם אתם מעוניינים בבניית פרגולה בחצר שלכם או בפרגולה למרפסת, הבחירה באלומיניום כמרכיב העיקרי היא בחירה נבונה. הפרגולה מעניקה לבית חלל נוסף ואזור מקורה ומוצלל, המאפשר ישיבה נוחה ומהנה בכל תנאי מזג האוויר. הזמנת פרגולת אלומיניום מאיש מוקצע מנוסה, תאפשר לכם להתאים פרגולה מעוצבת לחלל המיועד, ברמת גימור גבוהה ובמראה יפהפה ויוקרתי אשר יוסיף לעיצוב החיצוני.

מה מיוחד בפרגולות אלומיניום?

בכדי להבין מה מיוחד בפרגולות אלו, צריך להשוות אותן לפרגולות מסוג אחר.

  • פרגולות אלומיניום לעומת פרגולות עץ – לרוב פרגולות נמצאות בחלל פתוח ולכן הן חשופות לשינויי מזג האוויר. עץ יכול להתרחב בעונה החמה או להתייבש ולהיסדק. גם רטיבות לא עושה טוב לעץ כחומר גלם. לעומת זאת, אלומיניום הוא חומר עמיד בפני שינויים אלו ולכן פרגולה מאלומיניום תחזיק מעמד לזמן רב יותר מאשר פרגולה מעץ. יתרון נוסף הוא שבפרגולות אלומיניום ניתן לשלב מנגנון חשמלי לקירוי הפרגולה ובכך תתאפשר שליטה על מידת ההצללה, בהתאם לשינויי מזג האוויר.
  • פרגולות אלומיניום לעומת פרגולות ברזל – הברזל אמנם נחשב לעמיד ויוקרתי, אך מחירו יקר יותר בשל כך ובכל הקשור לפרגולות, אין הבדל רב ביתרונות שלו בהשוואה לאלומיניום ולכן בחירה בפרגולות אלומיניום היא בחירה נבונה. שני החומרים עמידים לחום וקור ומאפשרים שימוש במנגנון חשמלי. האלומיניום מאפשר גמישות בעיצוב וצבעו אינו דוהה. יתרון מובהק של אלומיניום לעומת ברזל הוא שאלומיניום אינו מחליד ולכן אין צורך בתחזוקה שוטפת, כשם שנדרש בפרגולות מברזל.

בנוסף להשוואה זו, כדאי לדעת שפרגולות אלומיניום נחשבות לחזקות ואיכותיות והן מגיעות במבחר גוונים, כך שאפשר להתאים אותן בקלות לעיצוב החיצוני של הבית או הגינה. ניתן גם לבחור בצורת הפרגולה – מרובעת או מעוגלת, עם עמודי תמיכה ודפנות או כקירוי בלבד, ניתן לבחור את זווית הקירוי כך שמידת ההצללה תהיה קבועה, או לשלוט בעזרת מנגנון חשמלי. הפרגולה יכולה לעמוד כמבנה בפני עצמה או מחוברת לאחד מקירות הבית החיצוניים – תלוי בייעודה. תכונות אלו הן הסיבה לכך שפרגולות אלומיניום נחשבות למוצר איכותי ועמיד המשדר יופי ויוקרתיות.

פרגולות אלומיניום מציעות כמעט את אותן היתרונות שיש בפרגולות ברזל, אך במחיר נוח יותר ולכן נחשבות למבוקשות.

 

 

הוסף תגובה