מצלמות אבטחה נסתרות – אילו סוגים של מצלמות קיימים, היכן רוכשים ומהם המחירים

מצלמות אבטחה נסתרות – אילו סוגים של מצלמות קיימים, היכן רוכשים ומהם המחירים

לא פעם עולה שאלה, הן בקרב בעלי עסקים והן בקרב בעלי מבנים פרטיים לגבי התקנת מצלמות אבטחה במבנה. האם נכון להתקין מצלמות גלויות, או שמא עדיף להתקין מצלמות אבטחה נסתרות.

מצד אחד, מצלמות אבטחה גלויות מונעות פריצה או כל פגיעה אחרת, מצד שני, אם פורץ רואה מצלמת אבטחה, הוא לא בהכרח יעזוב את המקום מבלי לעשות כלום, ייתכן שהוא ינסה להציב לעצמו אתגר ולבצע את זממו, מבלי שהמצלמה תוכל לקלוט אותו. מצלמה נסתרת לעומת זאת, אולי לא תריע, אך היא תאפשר לנו לגלות פרטים ויזואליים על מי שמבקש לפגוע בנו וכך נוכל לתפוס אותו ולמנוע ממנו לפעול שוב.

אילו מצלמות אבטחה אנחנו יכולים למצוא בשוק והכין כדאי לרכוש?

אנחנו יכולים לראות דוגמאות שונות של מצלמות אבטחה נסתרות, כשניתן לחלק אותן לשתי קבוצות עיקריות, מצלמות במבנה רגיל אשר מותקנות באופן נסתר, בין אם מדובר במצלמות שמותקנות בתוך ארונות, קירות, מצלמות שמותקנות בתוך עציצים ועוד. מדובר על מצלמות אבטחה קטנות בגודלן, שאפשר לומר, שיש חשיבות גדולה לא רק לגודל ולאיכות שלהן, אלא גם לאופי ולמיקום ההתקנה.

את המצלמות האיכותיות תוכלו לרכוש בחנויות שמוכרות מערכות אזעקה לבתים או לעסק. ישנן גם חנויות צעצועים בתל אביב לילדים שמוכרות מצלמות במחירים זולים, המצלמות הללו מתאימים לחובבנים, אם אתם מחפשים מוצר איכותי, חנויות צעצועים הן לא המקום עבורכם.

מחירן של מצלמות אלה נע בין מאות לאלפי שקלים, כשהמחיר נקבע על פי איכות המצלמה, כמות הזיכרון שלה, ואופי הפעולה שלה, חוטית, אל חוטית, אינטרנט ועוד.

קבוצה שנייה של מצלמות אבטחה נסתרות, הן מצלמות שהמבנה שלהן כלל לא דומה למצלמה. כאן אנחנו מדברים על מצלמות אבטחה נסתרות שמתבססות על כך שהן נראות כמו חפץ מסוים וכל מי שמסתכל על החפץ, לא יודע שמדובר במצלמה.

צורתן של מצלמות אלה הוא כיד הדמיון, אפשר למצוא מצלמות אבטחה בדמות מנורות, רמקולים, רדיו, גלאי עשן ועוד. כאן צריך לומר שהמצלמות הן בגודל שונה, לעיתים בגלל שהמבנה בו המצלמה נמצאת הוא קטן, הרי ייתכן שגם העדשה היא מאוד קטנה וזה יכול להשפיע על השטח אותו היא יכולה לצלם. עם זאת, הרבה פעמים מדובר במצלמות שאמורות לאבטח אזור מאוד מצומצם כמו שולחן משרדי או ארון.

מחירן של מצלמות אלה הוא מאות שקלים וזה תלוי באיכות המצלמה ובפונקציות שלה.

חדש הטלגרם של אתר טופר T – https://t.me/s/topperIL

הוסף תגובה