בוק בת מצווה – כי בת מצווה חוגגים רק פעם בחיים

הורים רבים מתלבטים בשאלה מה לקנות לבת שלהם כשהיא מגיע לגיל בת מצווה. חלק מההורים קונים בנות שלהם כרטיס טיסה לחו"ל, אחרים קונים להן בגדים יוקרתיים, יש מי שקונה תכשיטים או פריט אחר, ייחודי ומיוחד.

אך יש מתנה נוספת, לצד המתנות הרגילות, שאף הורה היום לא מעז לפספס, בהנחה כמובן והילדה מעוניינת בכך, הכוונה כמובן לצילום בוק בת מצווה. בוק שכולל תמונות אשר מצולמות על ידי צלמת מקצועית, בין אם כאלה של הילדה לבדה ובין אם מדובר בתמונות שכוללות גם את בני המשפחה והחברים.

צילומי בוק בת מצווה זה טרנד עכשיו

צילומי בוק בת מצווה הפכו להיות, אחד מהסממנים העיקריים והייחודים של אירועי יום הולדת לבנות 12 בעשור שניים האחרונים. מדובר באלבום תמונות אשר נעשה באופן מקצועי על ידי צלמת אשר מתלווה לכלת השמחה במשך יום שלם, ודואגת לצלם אותה, בין אם זה בסטודיו שלה ובין אם זה במקומות אחרים, על פי בחירתה של הילדה, של ההורים, וכן על פי האפשרויות הקיימות באזור. הצילומים נערכים במשך מספר שעות, בסופם יכולה הילדה, ביחד עם ההורים לבחור את התמונות אותן הם רוצים להכניס אל תוך הבוק.

בדומה לאלבומי תמונות מחתונה או מאירועים אחרים, גם בוק בת מצווה כולל כריכה מהודרת ועיצובים מיוחדים שלן העמודים עצמם, וגם במקרה זה, הבוק מודפס במספר עותקים, על מנת שגם הילדה והוריה ייהנו מזה, וגם הסבא והסבתא משני הצדדים.

 

מדוע נכון לעשות בוק בת מצווה

אם הילדה שלכם ביקשה מכם לעשות בוק בת מצווה ואתם אינכם מבינים מדוע רצוי שתיענו לבקשתה, אז הנה כמה הסברים קצרים שיכולים לענות על שאלה זו.

ראשית, בוק בת מצווה זו הדרך של הילדה להרגיש כמו מלכה ליום אחד. מול המצלמה היא יכולה להרגיש כמו כוכבת, דוגמנית. מדובר באירוע לא שגרתי והיא בוודאי תשמח לעמוד מול המצלמה, עם קולקציות שונות של בגדים ולהצטלם.

שנית, הן בשבילה והן בשבילכם הבוק ישמש תיעוד מיוחד מגיל בת מצווה של הילדה. אתם תוכלו תמיד לחזור אל אותו בוק, להתבונן בו ולהיזכר כיצד הילדה שלכם נראתה כשהיא היתה בת 12. זו תהיה חוויה ייחודית בשבילכם.

שלוש, בוק בת מצווה משמש עוד נדבך, עוד חלק בדרך של הילדה להפוך מילדה קטנה לנערה. השימוש בבגדים, איפור, עיצוב שיער ואלמנטים אחרים, יגרמו לה להרגיש גדולה יותר. לכם זה אולי יהיה קשה, אבל היא תתרגש ותהנה מזה.

ארבע, הצילומים מתבצעים באופן מקצועי על ידי צלמת מקצועית, זה שונה מצילומים משפחתיים או צילומי סלפי שהילדה עושה עם חברות בפלאפון. התוצאה הרבה יותר איכותית ומשמעותית, תהיו בטוחים שגם היא וגם אתם תשימו לב להבדל הניכר ותיהנו מהתוצאה הייחודית שתקבלו מהצילומים בסופו של דבר.

הוסף תגובה