איך לגרום ללקוחות לקנות?

איך לגרום ללקוחות לקנות?

להניע את הלקוחות שלכם לכיוון הארנק – זה לא תהליך פשוט. צריך לדעת כיצד לפעול על מנת לעודד אותם לרכוש מכם.

בעלי העסק בימינו מתמודדים עם תחרות לא פשוטה. כמה בעלי עסקים דומים או כמעט דומים לכם מציעים את מרכולם ללקוחות? האם אתם הייתם בוחרים בעסק שלכם עבור ביצוע הרכישה? עליכם למצוא את נקודת הבידול שלכם ואת הדרך שלכם לסלול את הדרך מהלקוח אל העסק שלכם. בעידן הדיגיטלי יש בפני כל בעל עסק מגוון כלים ודרכים. חשוב מאוד לפעול בצורה מקצועית ונכונה על מנת להצליח לקדם את העסק ולהגדיל את המכירות.

על האתר ועל הקידום שלו

אז כולם יודעים שמרבית בעלי העסקים כבר הקימו לעצמם אתר אינטרנט. בין אם זה אתר תדמיתי ובין אם הוא מכירתי – הוא נמצא ברשת ואמור להגדיל מכירות ולהרחיב את מעגל ההכנסות. האתר הזה חייב להיות מוצלח ומקצועי – וזה ברור. שאם לא כן הוא לא יותיר את הרושם הרצוי על הלקוחות ולא יניע אותם לפנות אליכם. אך מעבר לכך יש מכשול גודל נוסף, והוא מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש. כיוון שאם אתם לא מקדמים אותו באופן שוטף אתם עלולים לגלות אותו אי שם בתהום הנשייה הווירטואלי באפס כניסות. מה עושים אז?

כדי למשות אותו מהמים העמוקים של האינטרנט אתם חייבים לקדם אותו. יש מספר דרכים בהם ניתן לפעול על מנת לבצע קידום אתרים בגוגל. כמובן שמטרת העל היא להעלות את האתר שלכם לראש דף  התוצאות ובכך לגרום ללקוחות שלכם להכיר את העסק ולבחון את המוצרים או השירות שלכם. כאשר האתר שלכם יוצג בפני הלקוח הוא יוכל לקבל החלטות ולהתרשם מההיצע שלכם.

אפשרות ראשונה – קידום אתרים בגוגל בשיטה ממומנת. שיטה זו היא בעצם כמו פרסום לכל דבר. בעלי האתר משלמים לגוגל תמורת הפרסום. תמורת סכום מסוים אותו תגבה גוגל יוצג האתר שלכם בהתאם להגדרות החיפוש של לקוחות פוטנציאליים. כך שאם לדוגמה אתם מוכרים מוצרי תינוקות באזור תל אביב, גוגל יציג את האתר שלכם כאשר אדם יערוך חיפוש שמתאים לתחום ולאזור שלכם. אתם תשלמו לגוגל תמורת הקידום פר הקלקה או פר כניסה.

אפשרות שניה – קידום אורגני. קידום אתרים בגוגל באמצעות אופטימיזציה בהתאמה לדרישות של גוגל. כלומר, מומחים מתחום הקידום יסקרו את האתר ויטייבו אותו, כך שהוא יתאים לשיטות העבודה של הרובוטים של גוגל. באמצעות  כתיבת תוכן איכותי תעשירו את האתר שלכם במידע נחוץ. כאשר גוגל מזהה אתר שמכיל תכנים מועילים הוא מעלה את מיקומו של האתר. כמו כן יהיה עליכם לפזר ברחבי הרשת קישורים לאתר שלכם. גם את זה תוכלו לעשות באמצעות כתיבת תוכן. מאמרים מקצועיים יכילו קישורים לאתר שלכם. התכנים שלכם יספקו לקורא מידע נחוץ ויגרמו לו לבקר באתר שלכם. לאחר שהוא ייחשף למוצר ולשירות שלכם הוא בהחלט קרוב יותר לרכישה.

כתיבת תוכן מקצועית תכול לקדם את האתר שלכם במידה ניכרת. חשוב מאוד כי תפעלו בצורה מחושבת וחכמה על מנת להשיג את המטרה שלכם. הזמינו תכנים איכותיים וקדמו את האתר שלכם למקומות ראשונים. כך העסק שלכם ינסק מעלה!

הוסף תגובה