קבלו את פניו במתופפים ושופרות

קיים משהו עוצמתי בכלי השופר ובקולות שאותם הוא מפיק, שילוב שלו עם מעמד מרגש כאירוע בר המצווה מספק לנו שילוב מנצח.

בהגיע הנער אל גיל 13, זהו השלב שבו הופך הנער באופן מסורתי להיות כאחד הגברים. אירוע זה נהוג ומקובל לחגוג בדרכים שונות בהתאם לאופי הנער, משפחה והתרבות. בר מצווה יש רק פעם בחיים ועל כן רבים מקדישים חשיבה בנוגע לאופי החגיגה.

בנוסף למגוון הדרכים הסטנדרטיות המוצעות ומקובלות לחגיגה זו קיימות גם מיני אטרקציות או גימיקים המוסיפים משמעות או עניין לחגיגה. נוכל לראות חגיגות בר מצווה הנעשות באולמות אירועים שונים. לעיתים הבחירה בחגיגת בר מצווה נעשית דווקא בתור עשייה אקטיבית של הפעלה או פעילות מסוגים שונים לנער החוגג, חבריו או משפחתו.

אחת האטרקציות הרלוונטיות לבר מצווה הוא הכנסת אלמנט של מתופפים בכותל וגם  שופרות לבר מצווה. שופרות בבר המצווה יכולות להוות חלק ממערך של כניסה מרשימה אל תוך האולם, או כחלק ממופע מרשים במהלך האירוע או אפילו כאפקט נוסף מתוך מעגל מתופפים או השמעת כלי נגינה אחרים.

שימוש בשופרות לבר מצווה מוסיף משמעות מסורתית וערכית לחגיגה.

לא ניתן להתעלם מהאפקט הדרמטי שיש לקול תקיעת השופר. העוצמה שבעומק הקול והחיבור האוטומטי שלנו של השופר אל המסורת היהודית של התעוררות הלב, כל אלו מביאים את קהל האורחים לידי חוויה משמעותית של חגיגה מרגשת ומשמעותית.

כאשר בוחרים להכניס שופרות לבר המצווה יש לעשות זאת במינון הנכון ובמקומות המתאימים על מנת שהחוויה תהיה חיובית ומותאמת. ניתן למצוא חברות הפקה שונות אשר מתמחות בארגוני אירועים שכאלו, על סמך הניסיון שלהם הם יוכלו להתאים את האפקטים הנכונים במינונים הנכונים על מנת ליצור את האיזון הנדרש לחגיגה מוצלחת ובלתי נשכחת.

הוסף תגובה