קורס אנגלית במסגרת גמול השתלמות

חטיבת גמול השתלמות במכללת אינטלקט אקדמון מזמינה אתכם להצטרף אל קורסי אנגלית שיחות בני 80 ו- 100 שעות. קורסים אלה חשובים לקידום לתפקידים בכירים ומתגמלים יותר בארגונים וחברות ציבוריות, וכן שיפור התקשורת עם ארגונים בחו"ל.

 

למה זה כל כך חשוב?

 

קשה לדמיין קורס חשוב יותר מאשר אנגלית שכן מדובר בשפה הבינלאומית המובילה, המדוברת ונכתבת בכל עיתון, תוכנית טלוויזיה, אתר אינטרנט ומסמך עסקי ברחבי תבל. מי שאינו שולט בה סובל מסוג של "נכות" שאינה מאפשרת לו להבין את בני שיחו, את כוונות הכתוב, את סרטון התדמית שמוצג בפניו, וכדומה. הבעיה היא, שאנשים רבים חושבים שאבד הכלח על היכולת לשפר את הכישורים שלהם. נכון, הזמן הטוב ביותר לרכישת שפה הוא בגיל צעיר יחסית אך אין בכך לומר שאי אפשר לשפר ואפילו לשפר מאוד את היכולות שלכם. בדיוק למען מטרה זו בנתה מכללת אינטלקט אקדמון את קורסי אנגלית שיחות, הנערכים במתכונות ונקודות גיאוגראפיות שונות לנוחיותכם.

 

מה לומדים בקורסי האנגלית

 

כדי לסבר את האוזן נביא כדוגמא את קורס אנגלית שיחות רמה ב' הנפרש על פני שמונים שעות. קורס זה נועד לשפר ולחזק את יכולות האנגלית הקיימות בתחומי הקריאה, הכתיבה והשיחה, ומבוסס לא מעט על תרגילים ותרגולים בין חברי הקבוצה. בין היתר, המשתתפים יקראו מאמרים מעיתונים במגוון נושאים, יכתבו על תחומים מרכזיים בהתאם לדיונים שנערכו בקבוצה לפני כן, וירחיבו את אוצר המילים שלהם בתחומים ספציפיים בעזרת תשבצים, קריאה, חידות וכדומה. תרגול נוסף הוא צפייה בערוצי טלוויזיה שונים באנגלית, כמו BBC או CNN וביצוע ניתוח כללי של התוכניות על הנאמר בהן. גם נבדוק סיטואציות מסוימות שיכולות להתרחש במהלך טיול או ביקור עסקים בחו"ל ונראה כיצד מתנהלים בהן. מעבר לכך, במהלך הקורס נעבור על נושאים כמו תאריך ושעה, הרחבת אוצר המילים בנושאי מסעדות ומזון, כתיבת מכתבים, דואר אלקטרוני וגיאוגרפיה, ונבצע עוד מגוון תרגילים, סימולציות ושימוש בעזרים שונים.

 

לפרטים נוספים על קורסי האנגלית של חטיבת גמול השתלמות, פנו כעת אל נציגי מכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9233.

 

 

 

 

הוסף תגובה