וופורייזר מומלץ – איך לבחור מכשיר אידוי

וופורייזר מומלץ – איך לבחור מכשיר אידוי

צרכנים של צמחי מרפא רבים, משתמשים בעישון על מנת להפיק את יתרונות הצמח.

הבעיה בשיטה זו, היא השאיפה של החומרים המזיקים שבעשן.
כדי להמנע מהנזקים שבשאיפת עשן, ניתן לאדות את הצמחים במקום לשרוף אותם.
אידוי – שיטה של מיצוי צמחי מרפא ללא שריפה.

וופורייזר מומלץ לאידוי צמחי מרפא

אידוי לעומת עישון

אנשים רבים הנעזרים בצמחי מרפא למגוון בעיות, וקנאביס רפואי בפרט, מוצאים את עצמם במצב באמצע החיים, שהם רוצים לצרוך את התרופה שלהם  – אך הם לא מעשנים, ולעולם לא עישנו.
בנוסף, אנשים הנעזרים בקנאביס רפואי, לפעמים "מדללים" את הקנאביס בסיגריה, באמצעות ערבוב טבק. הרגל זה נועד לאפשר לסיגריה להמשיך לבעור, ולעשות את הסיגריה "קלה יותר".
טבק מזיק לבריאות, ומכיל כימיקלים רבים שאינם טובים לעישון.
בשביל להפוך את תהליך צריכת צמחי המרפא לבריא יותר, הומצאה שיטת האידוי. באידוי, לא מתבצעת שריפה ישירה של הצמחים (התפחמות) – אלא הם עוברים מעין תהליך "קלייה".
באמצעות אוויר חם בטמפרטורה מתאימה (בדרך כלל 180 מעלות צלזיוס עד 210 מעלות צלזיוס), ניתן לאדות את הלחות שבצמחי המרפא, ובכך גם לאדות את החומרים הפעילים.
באידוי, התוצאה המתקבלת היא אדים סמיכים ונעימים, ללא טעם או הרגשה של עשן, וללא הצריבה המוכרת בגרון. הטעם המקורי של הצמחים נשאר, וכך החוויה גם משתפרת, ללא קשר לתועלת הבריאותית.

וופורייזר מומלץ להפסקת עישון

אחת השימוש המומלצות להפסקת עישון, היא שימוש במכשיר אידוי – וופורייזר.
"וופורייזר", או בעברית תקינה – מכשיר אידוי – הנו מכשיר קטן (בדרך כלל נישא ביד), שמאפשר לבצע את תהליך מיצוי הלחות.
באמצעות תא קיבול שמכיל את צמחי המרפא (יש לגרוס את הצמחים היטב לפני השימוש, לפיזור חום אחיד), וגוף חימום, אוויר חם מבצע תנועה בנתיב שעובר דרך התא.
לאחר מכן, האדים המופקים עוברים דרך פיה, או דרך תא קירור קטן, להרגשה נעימה וקרירה יותר בעת השאיפה.

איזה וופורייזר מומלץ לקנאביס רפואי

ישנם מכשירי אידוי רבים המתאימים לשימוש עם קנאביס רפואי. אז איזה וופורייזר מומלץ לקנאביס רפואי? דבר ראשון, יש להבין האם השימוש שלנו הולך להיות מחוץ לבית, או בתוך הבית. מכיוון שיש מכשירים ניידים וגם נייחים, חשוב לנסות להבין לפני הרכישה, איפה ומתי נשתמש בוופורייזר.
שליטה על טמפרטורה קיימת ברוב המכשירים, אבל במכשירים הזולים בדרך כלל ניתן לאדות בטמפרטורה אחת קבועה.
ככל שהמכשיר יותר זול, יש לו פחות אפשרויות.

וופורייזר מומלץ לצמחי מרפא

לסיכום

וופורייזר עוזר מאד להפטר מנזקי העישון, אך לא כל מכשיר יתאים לכל מטופל. חשוב מאד להבין את הצרכים שלנו בתור מטופלים, ובהתאם לזאת לרכוש מכשיר מתאים. אין צורך להוציא הרבה כסף במידה ואנחנו משתמשים מתחילים. אם אנחנו במסגרת טיפולית אינטנסיבית, גם אין טעם לקנות מכשיר זול מדי – התוצאות יהיו מאכזבות. לכן, חשוב להתייעץ עם ספקי מכשירי האידוי, ולהתייעץ לקבלת מידע מתאים.

 

 

הוסף תגובה