מדבקות לבקבוקים – לזיכרון חיובי

עיצוב מוצרים והחתמת לוגו על בקבוקי יין הינו תחום חדש יחסית הצובר תאוצה בשל הייחודיות והמיוחדות שלו. תווית לבקבוק יין נותנת רושם חדשני עם ניחוח ישן.

מקדמים אתכם בכל דרך

הרבה מאוד מושקע היום באמצעים לקידום מכירות , במזכרות קטנות שילוו את האורחים הביתה ויוצבו אצלם על המדף במקום העבודה, אמצעי קידום מכירות ומזכרות לעובדים ולאורחים מוכיחות את עצמן בכך שהן יוצרות תדמית חיובית ויוקרתית על המקום. ניתן למצוא היום מגוון מארזי שי, עטים חתומים, מעמדים שונים ולאחרונה גם מדבקות לבקבוקים עליהן מודפס לוגו החברה, הקדשה או כל סלוגן אחר ומתאים.

מרימים כוסות

בקבוק יין שמוגש ועליו תווית בהתאמה על פי הזמנה  משדרג את האירוע, היין שלא כמו מתנות אחרות נחשב למוצר חשוב ובעל ערך, היין בנוסף גם יכול להיות מוצב בבר של משקאות ביתי, או על שולחן מארחים, כך שהוא נראה ונמצא הרבה יותר, יש משהו חדשני ופורץ דרך תוויות לבקבוק יין, יש משהו אחר, מעניין ומושך בעיצוב החדשני והמיוחד. זה נראה מרשים ומכובד יותר, זה מזכיר דברים חיוביים ורגשות עוצמתיים ובעלי משמעות.

מעלים רמה במשקאות חריפים

כשנכין עבורכם תוויות לבקבוק יין תראו בעצמכם את ההבדל ברמה,  תרגישו במבט העיניים של המקבלים שקורה כאן משהו שונה, תתרשמו מהמקוריות של הבחירה, ותראו שעל מנת להיראות מחדש אתה צריך לבחור אלמנטים חדישים, אתה צריך לראות שאתה נתפס אחרת, שאתה נראה מושך ומשמח יותר, שאתה מציף רגשות של שמחה וחגיגיות, פשוט להמציא את עצמך מזווית חדשה.  כי היין עושה לך את זה, כי באמצעות היין תוכל ליהנות כמו שצריך בכל מקום ובכל אירוע. באווירה אחרת וברגשות יוקרתיים ונכבדים.

הוסף תגובה