שלושה טיפים בסיסיים לרכישת כרטיסים למשחק כדורגל בחו"ל

אוהדי כדורגל מושבעים וחובבי טיולים בחו"ל? למה לא לשלב בין שתי האהבות? משחקי כדורגל באירופה מספקים חוויית כדורגל יוצאת מן הכלל, עם תפאורה לא רעה בכלל. אולם, כרטיסים למשחקים של הקבוצות הטובות בעולם הם לא זולים, וגם בירות אירופה לא ידועות במחירים נמוכים. כל מה שצריך בשביל להצליח לארגן טיול כזה, הכולל צפייה בנבחרת שאתם אוהדים וכמה פינוקים תיירותיים, הוא תכנון מראש.

מי שאוהד קבוצת כדורגל אירופאיות כבר כמה שנים ועשה את הטיסה והמאמץ כדי לצפות בכדורגל ברמה עולמית יודע שזה שווה את זה. כבר בסוף שנות ה-90 ישראלים החליטו שהכדורגל הישראלי לא מספק אותם והם רוצים לצפות בקבוצות על רמה. מה שאפשר את השינוי הזה הוא האינטרנט והתקשורת העולמית. בעולם המודרני אוהדי כדורגל יכולים לעקוב מכל מקום אחרי הקבוצות שהם אוהדים, לצפות במשחקים בשידור חי ולהרחיב את אהבת המשחק מעבר לזירה המקומית. במקביל, שוק התיירות נפתח לתחרות עצומה. עשרות סוכנויות נסיעות מתחרות על תיירים, וחבילות הנופש הולכות והופכות זולות יותר מרגע לרגע. כך, טיסה למשחק של ברצלונה או של באיירן למשל, היא כבר מזמן לא חלום רחוק.

בזכות הפיכת החלום למציאות, קבוצות הכדורגל הישראליות מתחרות על תשומת הלב של האוהדים הישראלים עם קבוצות מחו"ל. הרי, הכיף בכדורגל הוא שאפשר להעריך את המשחק, ולא רק לאהוד את הקבוצה, ובאירופה, מה לעשות, נמצאות הנבחרות ברמות הגבוהות ביותר בעולם. אספנו כמה טיפים חשובים כדי להרים חוויה בלתי נשכחת, מבלי לשבור חסכונות.

  1. ארגון מראש: אנשים רבים מפנטזים על משחק מסוים, סופר קלאסיקו או גמר ליגת האלופות למשל. הכל טוב ויפה, אבל צריך לזכור שאתם לא רק נוסעים למשחק, אתם נוסעים לעיר באירופה שכנראה שווה ביקור. לכן כשאתם מתכננים את החופשה, אל תשכחו את כל מה שמסביב למשחק. אם תהיו מאורגנים ותזמינו הכל בזמן תוכלו ליהנות ממושב טוב באצטדיון, בית מלון לא רע, וכמה חוויות קטנות בעיר, בלי לאבד הרבה מהכיס שלכם. הזמנה מראש ותכנון נכון מובילים למחירים זולים יותר, יותר אפשרויות וגמישות.
  2. השוואת מחירים: כאמור, שוק התיירות רווי בתחרות. צרכנים חכמים מנצלים את התחרות הזאת לטובתם ובודקים את כל מה שיש לשוק הזה להציע. בין אם אתם מזמינים חבילת נופש של הכל כלול, או כרטיס בנפרד ומלון בנפרד, תשקיעו בחיפוש, תשוו מחירים וכמובן – אל תתנו לאף אחד לעבוד עליכם.
  3. כרטיס למשחק קונים מראש: כל מי שהיה בברצלונה, במדריד או במינכן כנראה נתקל בעשרות ספסרים או חברות תיירות שמנסים למכור כרטיסים למשחקי כדורגל בעיר. עם כמה שהספונטניות הזאת יכולה להיות נחמדה, כרטיסים למשחק חשוב ברגע האחרון יכולים להיות יקרים במאות יורו מכרטיסים שנרכשו מראש. אם אתם רוצים למצוא כרטיסים למשחק של ברצלונה במחיר אטרקטיבי כדאי מאוד שתהיו חדים על המשחק הבא כמה שיותר מהר, ואל תחכו לרגע האחרון. אם אתם לא רוצים לבזבז אלף יורו על משחק, כדאי מאוד שלא תטוסו בלי כרטיס.

הוסף תגובה