האם המשרד שלך מוגן?

עולם העסקים כיום נשען על מאגרי מידע אישיים ופיננסיים שערכם לא יסולא בפז. גם למשרדים הקטנים והפשוטים למראה אשר אינם מחזיקים בציוד יקר ערך נדרשים אמצעי אבטחת מידע ומיגון, החל לצרכי אבטחת פרטיות לקוחות הארגון וכלה בהגנה על מידע המשמש לצמיחה והתפתחות ארגונית. אבטחה נכונה של המידע תספק שקט נפשי הן לבעל העסק והן ללקוחות הפוקדים אותו. מעבר לאבטחת המידע הנדרשת למערכת המחשוב של העסק, גם למסמכים, חוזים, מסמכים שהועברו בפקס, ספרי חשבונות וניירת אחרת נדרשת הגנה.

על מנת להבטיח את ההגנה על העסק יש להתמקד בשלושה אלמנטים:

דלת– דלת העסק היא מראת הכניסה אליו וחשוב להשקיע בדלת פלדה איכותית בעלת מנגנוני נעילה אמינים. קיימים מספר מנגנונים ההופכים את הדלת לבטוחה משקוף בניה מפלדה מגולוונת המבטיח אחיזה טובה של הדלת בתשתית, אינסרט תחתון טלסקופי ומנגנון נעילה חכם וחזק.

כספת– כספת מיועדת לאחסנת ציוד יקר ערך ו/או מסמכים חשובים. היה ובית העסק מחזיק בשניהם מומלץ להפריד בין הכספות המיועדות לכל אחת מן המטרות ולהקפיד על הרשאות מועטות הנבחנות בקפידה בגישה לכספת. קיימות כספות בגדלים שונים על פי צורך, כאשר אחד הצרכים החשובים למשרדים וארגונים הוא חסינות והגנה מפני מקרי דליקה– כספות חסינות אש. חשוב לדעת כי לחלק מהמשרדים והארגונים חובה באחזקת כספת על פי דרישות חברת הביטוח, במקרה כזה יש לוודא כי הכספת הנרכשת עומדת בסטנדרטים של גודל, משקל וקומבינציות נעילה כנדרש.

מערכת אזעקה– מערכת אזעקה מיועדת בעיקרה להרתיע, כאשר השוק היום מציע מגוון מערכות אזעקה חכמות אשר בחלקן מותקנות בגוף הדלת או החלון ויודעות להתריע בזמן אמת על כל ניסיון חדירה לא מורשית לארגון.

אנו בחברת רז מנעולים מספקים למשרדים פרטיים ולארגונים גדולים מעטפת אבטחה הכוללת את כל האלמנטים המצוינים ונוספים, בהתאמה אישית ועל פי צורך, במטרה להפוך על עסק, משרד וארגון למוגן ובטוח, בעבור עובדי הארגון, לקוחותיו ובעליו. אנו מציעים מגוון מערכות, דלתות משוריינות, צילינדרים חכמים, מוצרי אבטחה דיגיטליים ואחרים, באיכות פרזול גבוהה ופתרונות אבטחה מעולים.

הוסף תגובה