יוצאים לחופשה המושלמת, יוצאים לקרוזים באירופה

יוצאים לחופשה המושלמת, יוצאים לקרוזים באירופה

לא רק מחירי הטיסות לאירופה צנחו, היום כל ישראלי יכול להרשות לעצמו לבחור ממגוון רחב של קרוזים לאירופה, במחירים שהקהל הישראלי אוהב. אנחנו, הישראלי, אנשי העבודה, הצבא, הקריירה, האנשים העסוקים, אוהבים את החופשות שלנו מאוד, ומגיע לנו ליהנות מהטוב ביותר.

לא פלא שכאשר אנחנו מחפשים חופשות, אנחנו מומחים במציאת העסקה המשתלמת ביותר – לשלם מחיר הוגן ולקבל תמורה מאוד גבוהה. יעדים כמו קפריסין, יוון, טורקיה ואחרים דומים להם הפכו ליעדים מועדפים על הקהל הישראלי, ובשנים האחרונות נפתח כיוון חדש, מרגש יותר, מוצלח יותר, ומשתלם הרבה יותר, קרוזים באירופה ובעולם כולו.

קרוזים באירופה – כשטיול הופך לחוויה עוצמתית

לא עוד "אירופה הקלאסית", תחשבו יותר לכיוון של אירופה-בקלאסה, קרוזים הם השלב הבא בעולם התיירות, דבר שהיה פתוח עד לא מזמן רק לקהל אקסקלוסיבי ועשיר, בעלי הון שהפליגו במרחבי הים הפתוח. כיום בעזרת כלכלה נבונה והתפתחות השווקים הגלובאליים, לצד הבנה של בעלי העניין כי הכוח הוא אצל ההמונים – גם אנחנו יכולים להפליג לחופשות חלומיות בלי לחשוב פעמיים.

על ספינות עם שם בין-לאומי כמו "הסימפוניה של הימים" (Symphony of the Seas) או ה"קרניבל הורייזן" אתם מקבלים חדרים מפנקים, חלקם עם נוף לים הפתוח ומרפסות מרהיבות, ושפע של מסעדות, ברים, פעילויות, שעשועים, קולנועים, חדרי כושר, בריכות, קזינו, ועוד רשימה של עשרות פינוקים – כ"כ הרבה שלרוב אי אפשר להספיק לראות הכול…

אז לאן מפליגים?

הקרוזים המוצלחים ביותר הם במערב אירופה, שכן מדובר בשילוב של קרוז אירופאי מפנק לצד ביקורים ביעדים המבוקשים והחמים ביותר ביבשת. מסע לדוגמא יכול לקחת אתכם בטיסה לברצלונה, כולל ביקור ולילה בעיר התיירות המבוקשת בעולם.

משם הספינה נפרדת מהיבשה וממשיכה לים הפתוח לעבר איטליה, כולל עצירה ברומא המשגעת, ובנאפולי, יעדים מבוקשים, שהופכים אטרקטיביים יותר כאשר המלון שלכם הוא ספינה, והמסע שלכם הוא בלב ים. מסלולים אחרים מציעים יעדים כמו לונדון, קאן (כן, הבית של הפסטיבל הצרפתי והיאכטות המפוארות), פלמה דה מיורקה ועוד שמות שכולנו מכירים.

הוסף תגובה