3 טיפים שיעזרו לך לקדם את האתר שלך בצורה הטובה ביותר

בתחום קידום אתרים אורגני יש כל כך הרבה פרמטרים שיכולים להשפיע על דירוג האתר. חלקם משמעותיים מאד וחלקם פחות. במאמרנו היום נמנה כ-3 טיפים חשובים שיעזרו לכם בקידום האתר:

אופטימיזציה On site

בכדי שהאתר שלכם יסרק בצורה הטובה ביותר על ידי גוגל, עליכם לדאוג להיררכיה נכונה של העמודים ותתי העמודים וגם להיררכיה נכונה של מבנה ה-URL – בעזרת ההיררכיה גוגל תבין אילו עמודים הם עיקריים ואילו פחות. כמו כן יש לדאוג למבנה נכון של התוכן, כך שלכל עמוד לא יהיה יותר מכותרת H1, כאשר שאר הכותרות כגון H2, H3 וכן הלאה יכולות להופיע מספר פעמים באותו עמוד. בנוסף רצוי שהתכנים באתר יהיו איכותיים ויעניקו ערך לגולשים. יש להגדיר עד 2 ביטוי מפתח לכל עמוד, כאשר התוכן מפרט על אותו ביטוי המפתח. כמו כן יש לשלב את ביטויי המפתח בתוכן של העמוד מספר פעמים אך בחכמה.

חווית משתמש טובה

גם לחוויית המשתמש יש השפעה על דירוג האתר, שכן אם גולש נכנס לאתר ונהנה מהגלישה בו זה ידרבן אותו להישאר ולהמשיך לגלוש באתר. במידה והגולש לא יחוש שקל לו לגלוש באתר והוא לא יצליח להבין מה עליו לעשות בכדי להגיע מנקודה א לנקודה ב' באתר, הוא יינטוש אותו במהרה. ככל שיהיו יותר גולשים שיינטשו את האתר בזמן קצר, כך הדירוג של האתר ייפגע. לכן, יש לדאוג לחוויית משתמש טובה וידידותית, זה אומר לוודא שהניווט באתר יהיה קל ומובן, כמו כן יש לקצר תהליכים כאשר רוצים להגיע מנק' א לנק' ב, והכי חשוב יש לדאוג למהירות האתר שלא יעלה מ-3 שניות (רצוי).

קישורים חיצוניים ופרסום בפלטפורמות נוספות

דאגו להשיג הפניות מאתרים חזקים וסמכותיים העוסקים בתחום שלכם, כך שיטמיעו אצלם קישור שיפנה לאתר שלכם. גוגל מתייחסת להפניות כגורם משמעותי לדירוג האתר. אם גוגל רואה שהאתר מקבל הפניות איכותיות, היא מבינה מזה שהאתר איכותי. כמו כן, אל תסתמכו רק על קידום אתרים, היעזרו בערוצים נוספים להגדלת הטראפיק שלכם זה אומר לפרסם בפייסבוק וברשתות חברותיות נוספות, לפרסם בגוגל דרך מודעות ממומנות ורשת שותפים ועוד.

בהצלחה!

הוסף תגובה