האם מוצרי קד"מ עדיין אפקטיביים?

רושם הוא האופן שבו דבר מסוים נתפס בעיני מישהו, לרוב לפני חשיבה מעמיקה. מתנה היא אחד האמצעים ליצור רושם נמשך, בדרך כלל רושם טוב. הקשר בין המותג לבין הלקוח מבוסס על יחסי חיבה והערכה המחייבים, כדרכן של מערכות יחסים, תחזוקה הכוללת תשומת לב והתייחסות. מוצרי קד"מ איכותיות, מדליקות, מקצועיות ובעלות ערך מוסף – הן דרך נפלאה להשאיר את מערכת היחסים בין הלקוח למותג, חיה ובועטת – גם בתחומי עיסוק בהם אתם שומעים מהלקוחות שלכם רק לעיתים רחוקות.

מוצרי קד"מ – השקעה יעילה במוניטין ושמירה על קשר עם לקוחות

בין אם אתם בונים על לקוחות חוזרים או בין אם אתם מעוניינים להשפיע על תפישת המותג והארגון בעיני לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, מוצרי קד"מ, כך על פי מחקרים, הם מהדרכים היעילות לאורך זמן לשמירת המותג במודעות הלקוח או מקבל המתנה. הנה כמה מהיתרונות של שימוש במוצרי קד"מ איכותיים כדרך למיתוג, שימור לקוחות ופרסום דרכי התקשרות:

  • מוצרי קד"מ נשארים בשימוש זמן ארוך ביחס לדרכים אחרות להפצת פרטי התקשרות או למיתוג. על כן, הם משמשים אמצעי פרסום ושיווק של הארגון
  • מוצרי קד"מ הם אמצעי להגדלת החשיפה למותג וליצירת לקוחות חדשים
  • הם שומרים אצל לקוחות קיימים את המודעות למותג ומחזקים את היחסים הטובים
  • הם מביאים את המותג למקומות חדשים ולהקשרים יצירתיים עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים
  • הם יוצרים דעה חיובית על המפרסם מעניק המתנה
  • הם מגדילים משמעותית את הסיכוי להתקשרות עסקית

ככל שיש מתאם רב יותר בין המותג למוצר קידום המכירות. ההזדהות עם המותג גדלה והנאמנות מתחזקת.

אילו מוצרי קד"מ כדאי לכם להפיק, ואיך עושים את זה נכון?

אין ספק, כי התועלות השיווקיות העצומות של מוצרי קד"מ, שהן מהאפקטיביים שבערוצי השיווק היום כמו לפני עשור, מתעצמות כאשר תהליך ההפקה והביצוע שלהם הוא מקצועי ומשרת באופן חיובי את מוניטין החברה. לשם כך, כדאי לפנות לחברה מקצועית בהפקת מוצרי קד"מ, שתסייע לכם לתכנן, לעצב, ולהפיק את מוצרי קד"מ שלכם.

תהליך התכנון של מוצרי קד"מ שלכם, הכולל איפיון, בחירת המוצר, עיצוב ייחודי, הדפסת הפרטים שלכם ועוד – הוא הכרחי ליצירת זרוע שיווקית יעילה. על כן, כבר בשלב בחירת המוצרים שתפיקו – כדאי להיוועץ עם אנשי מקצוע בתחום. רעיונות למוצרי קד"מ שתוכלו להציע ללקוחותיכם: מתנות ממותגות, מחברות ממותגות, מדבקות ממותגות ומיוחדות, עטים, מעמד לטלפון, מקלות סלפי, מעמד לשולחן, לוחות שנה ועוד.

פרסקו – צוות מקצועי שילווה אתכם לאורך כל הדרך

בבית הדפוס פרסקו, תמצאו צוות של מקצוענים שישמח ללוות אתכם במקצועיות החל משלב ההחלטה להפיק מוצרי קד"מ ועד לחלוקתם לשביעות רצון הלקוחות שלכם. נשמח לקיים איתכם פגישה ייעוץ ללא תשלום בעניין הפקת מוצרי קד"מ שימתגו את העסק בצורה הטובה ביותר. פרסקו הפקות דפוס מתמחה בהפקת מוצרי קד"מ והדפסה על מוצרים כגון הדפסת מגנטים ועוד.

הוסף תגובה