היזהרו מחיקויים-טיפול בחררה/נקודות אדומות?לא תמיד קרטוזיס פילאריס|איריס לוי

"טיפול בחררה, נקודות אדומות בגב/בפנים/בחזה/ישבן וירכיים עם איזון הגוף, שינוי בתזונה שלך, תוספי תזונה, וטיפול קוסמטי/אסתטי שנועד להסיר את הנקודות ולהבהיר את הכתמים אחרי הגירודים" – זה לא קרטוזיס פילאריס … שלא יעבדו עליכם!

"או טיפול בחררה, נקודות אדומות בשילוב קרם לחות ותכשירים המכילים חומצה סיליצילית בריכוז נמוך המעודדת נשירת תאי עור מתים, אכן מוכרת בטיפול בפצעי אקנה ובעור שומני" אך אינה יעילה בטיפול בקרטוזיס פילאריס – שלא יעבדו עליכם!

אם את/ה סובל מקרטוזיס פילאריס – עור ברווז – חיספוס – גבשושיות – נקודות אדומות קטנטנות – אדמומיות – ולעיתים נגעים דמויי פצעי אקנה –

  • הטיפול אינו מצריך שינוי באורח החיים שלך –
  • הטיפול אינו מצריך שינוי בתזונה שלך –
  • הטיפול אינו מצריך תוספי תזונה
  • הטיפול בקרם לחות, או תכשיר המכיל חומצה סיליצילית אינו אפקטיבי בהחלקת עור ברווז, עור מחוספס, חררה באזור הזרועות -.קרטוזיס פילאריס.

 

  •  בקרטוזיס פילאריס לא ניתן להסיר את הנקודות האדומות ולהשאיר את הקרטין הגורם העיקרי לבעיה – אז שלא יעבדו עליכם!

 

טיפול בקרטוזיס פילאריס ניתן לך ע"י איריס לוי בעצמה מומחית לטיפול בבעיות עור – ולא ממטפלות אחרות שאך זה סיימו קורס כפי שנהוג במכונים העוסקים בתחום וניסיונן אינו מוכח.

איריס לוי – קוסמטיקאית פרא-רפואית מומחית לטיפול בבעיות עור שאינן ניתנות לפתרון ברפואה הקונבנציונאלית. כ- 18 שנים בתחום רק בטיפול בבעיות עור

יש לך בזרועות, פצעים, פצעונים קטנים לעתים אדומים עם ראש קטן לבן, עור מחוספס ולא נעים למגע כמו עור ברווז, חררה, עם אדמומיות בולטת, טיפול בקרטוזיס פילאריס – Keratosis Pilaris  עם אפקט מצטבר ולאורך זמן. –

ללא תרופות רואקוטן ואנטיביוטיקה – ללא בדיקות דם – וללא פגיעה בכבד.

האזורים השכיחים בגוף בהם היא נפוצה: החלק העליון של הזרועות, הישבן הירכיים הקדמיות הגב הפנים ולעתים אף במחשוף. בחלק מהמקרים הנגעים הם לבנים-אפורים (קרטוזיס פילריס אלבה) וקל יותר למשש את הנגעים העוריים מאשר ממש לראות אותם. במקרים אחרים בסיס הנגע הופך לאדום והעור נראה כמנוקד בנקודות אדומות קטנות (קרטוזיס פילריס רוברה). עם נטייה להתפשט, לעתים קיימת הקלה בסימנים בקיץ והחמרה בחורף.  במקרים קשים במיוחד חסימת זקיק השערה יכול לגרום גם להתפרצות נגעים דמויי פצעי אקנה.

הטיפול ניתן על ידי כטיפול אישי ופרטני בשילוב עם טכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF  טיפול ממוקד עם אפקט מצטבר ולאורך זמן החיוני לשמירה על מראה עור אחיד, חלק בהיר נקי ואסתטי ללא כתמים חספוס, עור ברווז נקודות קטנטנות ואדמומיות באזור הזרועות, הפנים הישבן הירכיים הגב והמחשוף.

זה מציק, לא אסתטי ולא נעים למגע עם נטייה לאדמומיות שמתפשטת…

זה משתלט על חייך. מכביד על איכות החיים, משפיע על מצב הרוח,

גורם לך להסתגר בבית ומערער את הביטחון העצמי.

כי בסיטואציה אינטימית…ובקיץ את/ה רוצה ללבוש בגד ים וגופיה, או בגד סקסי עם מחשוף גב וזה לא מתאים לך, לא מתאים לגיל שלך…

טיפולים סדירים אצל הקוסמטיקאית או במכון קוסמטי … ולא ראית תוצאות…

ופנית לרופא מומחה שרק הציע טיפול בפצעים/פצעונים בזרועות עם תכשירים על בסיס סטרואידים שאינם ניתנים לטיפול ומריחה לאורך זמן ומסתפק באמירה "זה יחלוף מעצמו, או תלמד/י לחיות עם זה"…  

 

קרטוזיס פילאריס טיפול בזרועות – מדובר על תופעה נפוצה ושכיחה ביותר המופיעה בדרך כלל בתקופת הילדות וההתבגרות ופחות שכיחה בקרב מבוגרים. בנות סובלות ממנה יותר מבנים ובשליש מהאנשים שסובלים מהתופעה ישנו סיפור משפחתי של קרטוזיס פולאריס. עובדה זו הובילה לסברה הרווחת כיום כי מדובר על תופעה בעלת מרכיבים גנטיים תורשתיים מסוימים.

  • השילוב בין RF ו-IPL מבוסס על חימום מקדים של אזור המטרה ע"י האור ויצירת אזור מוליך יותר עבור אנרגיית RF. כך מושגת טמפרטורה גבוהה יותר ומתקבלות תוצאות טובות יותר, משימוש בקרן אור בלבד. אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, מאחר והטיפול מבוסס על אורך גל מיוחד ללא קרינת UV (אולטרה ויאולט) הוכח כי הוא אינו גורם כל נזק לעור וניתן לחזור מיד לשגרה
  • הטיפול בשני סוגי אנרגיה המאפשר למקסם ולשפר תוצאות בצורה משמעותית – טכנולוגיית IPL -קרן אור בשילוב עם אנרגיית גלי רדיו . RF (Radio Frequency.

רצ"ב קישור המעיד על מחקרים מדעיים משנת 2015 לטיפול ב- IPL המושתתים על אותם פרמטרים לטיפול עם אחוזי הצלחה שבין 70%-100%  עם אפקט מצטבר.

http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.3109/14764172.2010.502456

הוסף תגובה