הסדר חוב מול בנק הפועלים – מהו הסדר חוב בנקים?

נטלתם הלוואה לכל מטרה מאחד הבנקים המסחריים בישראל ואתם מתקשים לעמוד בתשלומי ההחזר שנקבעו לכם? מוצאים את עצמכם עם חוב כספי לבנקים שרק הולך ותופח? זה הזמן לדעת הכול על הליכי הסדר חוב מול הבנקים המסחריים בישראל.

חוב כספי פתוח אל מול אחד מהבנקים המסחריים בישראל עלול להוביל להליכי הוצאה לפועל כנגד החייב במסגרתם מוטלים על החייב מגוון רחב של הגבלות ועיקולים שונים. על מנת להימנע מהליכי הוצל"פ המוטלים בגין חוב כספי בהיקף כזה או אחר לבנקים, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לפעול בהקדם האפשרי לקיומו של הסדר חוב מול הבנק. הסדר חוב בנקים הוא למעשה הליך מסודר וחוקי לצרכי הסדרתו של החוב הקיים והוא מנוהל על ידי עורכי דין העוסקים ומתמחים בנושא. עו"ד העוסק בנושא הסדרי חוב לבנקים יכול להיות גם עורך דין דיני עבודה בכיר שבין יתר התמחויותיו המקצועיות נכללים גם שירותי הסדר חוב מול הבנקים.

שירותיו המשפטיים של עורך דין הגירה, עורך דין לדיני עבודה או כל עורך דין אחר המתמחה גם בקיום הסדרי חוב מול הבנקים, מיועדים לצרכי ליווי משפטי של בעל החוב בכל הנוגע להתמודדות המשפטית אל מול רשויות ההוצאה לפועל ואל מול גופי האכיפה השונים.

בין יתר שירותיו של עורך דין דיני עבודה למשל המתמחה בקיומם של הסדרי חוב מול הבנקים תוכלו למצוא:

  • ניהול משאים ומתנים אל מול נציגי הבנק בכל הנוגע להחלת ההסדר
  • עיכוב ו/או ביטול הליכים משפטיים הננקטים כנגד החייב, לרבות, ביטול עיקולי משכרות/חשבון בנק/מטלטלין וכדומה.
  • ביטול צווי יציאה מהארץ כנגד החייב
  • ליווי משפטי לצרכי הסדרת החוב אל מול הבנק
  • הגשת בקשה לאיחוד תיקים במידה וכנגד החייב מתקיימים מספר הליכי הוצל"פ מגופים שונים

ועוד מגוון רחב של שירותים משפטיים שמטרתם להגיע להסכם משפטי אל מול הבנק בכל הנוגע לאופן הסדרת החוב.

הקטנת חוב במסגרת הליכי הסדר חוב מול הבנקים – האם זה אפשרי?

בהחלט כן! חייב פרטי הנדרש לתשלום חוב בסכום כזה או אחר לאחד מהבנקים המסחריים בישראל, רשאי לנהל בכוחות עצמו ו/או באמצעות עורך דין המייצג אותו, משא ומתן אל מול נציגי הבנק בכל הנוגע להקטנת החוב. יחד עם זאת חשוב לציין ולהבהיר שהקטנת החוב מתאפשרת אך ורק במקרים בהם בעל החוב מקיים הסדר חוב במסגרתו הוא נדרש לשלם באופן מיידי סכום לא מבוטל מהחוב הקיים.

את הליכי ההסדר מומלץ לנהל באמצעות עורך דין המתמחה ועוסק בכך ולא באופן עצמאי וזאת מפני שכל בנק מסחרי בישראל מחזיק לרשותו "סוללה" של משרדי עריכת דין הנוקטים ביד קשה ומחמירה מול כל חייב וחייב וזאת ללא קשר לגובה החוב. היוועצות מוקדמת ככל הניתן עם עורך דין המתמחה בליווי חייבים, תאפשר גם לכם להגיע להסכם הסדר חוב בתנאים האופטימאליים ביותר עבורכם.

 

 

 

הוסף תגובה