צריכים מצבר חדש לרכב עם הובלה עד פתח הבית? פנו אלינו

צריכים מצבר חדש לרכב עם הובלה עד פתח הבית? פנו אלינו

בכל שנות חייו של כל רכב- מהזול ביותר ועד היקר המיוחד- יהיה בעל הרכב חייב להחליף את המצבר פעם בכמה שנים. כל מצבר יהיה חייב להיות מוחלף פעם בשנתיים עד ארבע שנים בממוצע. לאחר שנים אלו- המצבר יתחיל לסמן חולשה, כך שאתם תוכלו לדעת שעליכם להחליפו בקרוב.

אילו סימנים עלולים להופיע ולרמז על כך? ראשית, משום שהמצבר לרכב הוא יחידת הכוח החשמלית המרכזית של הרכב- הרי שכל הבעיות שיתחילו יהוו חלק ממערכות החשמל- הפנסים, האורות- עלולים לא להידלק. במהלך הנעת הרכב והפעלת הסטרטר- יהיה עיכוב או שיופיע לחלופין תקתוקים ורעשים שונים, הרכב עלול להיכבות מיד לאחר ההתנעה ועוד. סימנים אלו יהוו אותות ראשונים לכך שזמנו של המצבר עתיד בקרוב להסתיים ושיש להחליפו. שימו לב- כעבור כארבע שנים- יש להחליף מצבר בכל מקרה- גם אם טופל באופן שוטף ומקצועי לאורך השנים.

להחליף מצבר- היא חובה ולא זכות! אין מדובר בהחלפה לצורך שדרוג, אלא ממש בהחלפת חלק מרכזי בהפעלת כל רכב שאלמלא הוא- הרכב פשוט לא יתניע. על מנת להחליף מצבר יש חובה- כמובן- לבדוק היטב את סוג הרכב ואת הדגם שלו, כמו כן יש הבדל עצום בין מצברים על פי גודל המנוע של הרכב, זאת מכיוון שהמצב הינו בעצם יחידת ספק הכוח החשמלי, הרי שלא ניתן להשוות הפעלה של רכב קטן להפעלתו של רכב גדול בעל מנוע עצום ממדים.

הוסף תגובה