מה עדיף – משלוחים בהרצליה או טייק אווי? יצאנו לבדוק

מה עדיף – משלוחים בהרצליה או טייק אווי? יצאנו לבדוק

הרצליה היא הפנינה של השרון . היא מרכז עסקי, מרכז פנאי, ספורט ותרבות, היא גם מרכז מסחרי והיא למעשה עיר שרבים חולמים לגור בה. למזלי הטוב, נולדתי בהרצליה וגם כאשר התבגרתי והתחתנתי נשארתי בעיר שלי. בנוסף, גם מקום העבודה שלי נמצא בעיר.

וכמה שאני אוהב את העיר שלי, ככה אני ואשתי (שתחיה) שונאים לבשל. ואם לומר את האמת, אנחנו גם לא ממש טובים בזה. עקב כך, אנחנו מכירים כמעט את כל המסעדות בהרצליה והסביבה, אנחנו יודעים מהיכן אפשר להזמין משלוחים בהרצליה, מי עושה טייק אווי, איזה מסעדות שוות ומאילו כדאי להתרחק.

לכן, כאשר חבר שאל אותי מה עדיף משלוחים בהרצליה או טייק אווי? קראתי לאשתי וביחד שטחנו בפני החבר את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. החלטתי לשתף אתכם בתוצאות שלנו כי אני יודע שאנחנו ממש לא היחידים שלא נוהגים להכין לעצמנו את האוכל. יש דור חדש של אנשים, שכמונו, אין להם זמן או את היכולת להכין אוכל מדי יום ועבורם – מידע זה יכול להיות יקר ערך.

שימו לב את המסקנות שלנו הסקנו מביקורים שהתפרסו על שנים. שנים של משלוחי אוכל ומסעדות בהרצליה. אבל בהחלט ניתן להקיש מהמסקנות שלנו על כל עיר אחרת בישראל.

אז מה עדיף?

עניין של נוחות. תראו, אם נוחות או יותר נכון עצלות עומדת בראש סדר העדיפויות שלכם אז ייתכן מאוד ומשלוחי אוכל זו התשובה עבורכם. אם כבר הגעתם הביתה, החלפתם לבגדי בית או לפיג'מה, או אם יש גשם בחוץ וממש לא בא לכם לצאת מן הבית אז בחרו במשלוחים. מזמינים באינטרנט או בטלפון ובתוך חצי שעה עד שעה, האוכל מגיע עד לסף הדלת שלכם. אין יותר נוח מזה.

עניין של מחיר. אם נוחות לא בראש מעייניכם ודווקא עניין המחיר – כן, אז אולי כדאי לכם להעדיף טייק אוויי. כי כאשר מגיעים אל המסעדה לקחת את הטייק אווי למעשה מצמצמים את ההוצאות שלנו על טיפ לשליח וגם את דמי המשלוח שמגולמים כבר במחירים כאשר מזמינים משלוחי אוכל. אולם שימו לב, כלל זה יהיה נכון רק במידה והמסעדה שממנה אנחנו מזמינים אינה רחוקה מבתינו או אם החלטנו לקחת טייק אוויי בדרכנו ליעד מסוים למשל בדרכנו הביתה. כי אם נצטרך לנסוע מרחק רב עד למסעדה העלויות שלנו עולות. נצטרך בחישוב שכזה להוסיף הוצאות דלק וחניה, וזה כבר לא משתלם תמיד.

עניין של טעם. התשובה לשאלת החבר מה עדיף משלוחים בהרצליה או טייק אווי היא גם עניין של טעם והעדפה אישית. לאשתי ולי, למשל, אין יותר מדי דרישות. אבל זה אנחנו. יש אנשים שלהם יש יותר עקרונות בכל מה שנוגע למה שנכנס אליהם לגוף. יש אנשים למשל שלא סומכים על השינוע של האוכל בימות הקיץ למשל, אז הם מעדיפים לגשת למסעדה ולקחת את האוכל שרכשו. יש אנשים שאוהבים לראות מהיכן הם מזמינים את האוכל, גם אנשים שכאלו לא יוכלו ליהנות ממשלוחי אוכל, כי הם צריכים לראות בעיניים את הסביבה שבה הכינו עבורם את האוכל.

אז מה הכי חשוב לכם? המחיר? הנוחות? או הטעם?

הוסף תגובה