הפלגה רומנטית – הפתעה לבן או בת זוג שלכם

אם חשקה נפשכם להפתיע את הבן או בת הזוג שלכם עם הפתעה שלא חשב/ה עליה, הפלגה רומנטית היא האטרקציה בשבילכם, לא חשוב אם מדובר במתנה ליום הולדת או ליום נישואין.

ההפלגה בים נעשית ביאכטות גדולות, מפוארות ויפות. על היאכטה יהיו רק אתם והמשיט שלכם, משיט מקצועי, אשר יתן לכם להנות מהרוח ושלוות הים האינסופית. ביאכטות המפנקות שלנו יש חדר שינה מרווח ומאובזר, שירותים, מקלחת, מקרר וכל מה שצריך בשביל שהשייט שלכם יהיה מושלם.
ההפלגה תצא מהמרינה בהרצליה ותגיע עד חופי תל אביב, מול חברת השכרת היאכטות תוכלו להחליט האם תרצו ארוחת בוקר או ערב על היאכטה, שכן אם פינקתם את בן או בת זוגתכם בהפלגה בים, נהוג לפנק עד הסוף, בארוחה מפנקת על הסיפון, את הארוחה יכין השף שלנו, וממש לפני שתתחילו את ההפלגה, אנו נעלה את הארוחה לסיפון, ונדאג לארוח לכם שולחן מכל טוב, כמו כן תקבלו מגש פינוקים, שכולל 2 כוסות שמפניה, בקבוק שמפנייה ושוקולדים.
חשוב לקחת אתכם מצלמה איכותית בשביל לתעד את הרגעים החשובים האלו, כל אחד ירצה מזכרת מרגע מרגש זה, הרי לא בכל יום מפליגים ביאכטה, בטח לא רק שניכם לבד, המשיט שלנו יוכל לעזור לכם עם הצילומים ולצלם אתכם בסיטואציות שונות.
לא רק ארוחה – חלק מהפינוק על היאכטה יכול להיות גם עיסוי זוגי, שגם עליו צריך לדבר עם חברת השכרת היאכטות ולתאם את זה מראש, תוכלו להתענג על עיסוי טוב עם רוחות וריח הים, בדיוק מה שכל זוג צריך.
כידוע, שייט ביאכטה הוא תלוי מזג אוויר ומצב ביטוחוני (חיל הים), רצוי לוודא מול חברת ההשכרה באותו יום השייט שמהם אתם משכירים את היאכטה שלכם שהכל בסדר, שמזג האויר טוב ושניתן לשוט במים ללא הפרעה, לא הייתם רוצים להפסיד יום עבודה וגם לא לשוט בסוף.
הפלגה רומנטית כבר לא עולה כמו פעם המון כסף, וממש כבר לא לעשירים בלבד, ניתן למצוא ברחבי האינטרנט קופונים ודילים להפלגות רומנטיות במבחר של בתי ספר לשייט, מומלץ לקרוא ולהתעניין בחברות השונות, כל חברה נותנת פינוקים אחרים, וחשוב שתהיו מרוצים מהשייט, בנוסף, לכל חברה יאכטות שונות וחשוב שיהיו גדולות ומפוארות.

הוסף תגובה