מומחה לכירורגיה פלסטית – איך לבחור את הרופא המנתח?

קיימים מגוון רחב של מנתחים פלסטיים לביצוע ניתוח פלסטיקה, כגון ניתוח הגדלת חזה, ניתוח הרמת חזה, ניתוח אף, הרמת אפעפעים וניתוחים פלסטיים אחרים. בשוק הניתוחים הפלסטיים יש מנתחים פלסטיים מומלצים ויש כאלו שקצת פחות, חשוב לעשות בדק בית לפני בחירת מנתח הפלסטי אשר ינתח אתכן, לראות תמונות לפי ואחרי של סוגים שונים של ניתוחים, לקרוא חוות דעת אמיתיות באינטרנט (חשוב לשים לב שהחוות דעות הן אותנטיות, מכיוון שמידי פעם העובדים / המנתח עצמו מפרסם חוות דעת שיקריות), בפורומים השונים, בפייסבוק.

כהכנה לפני ניתוח פלסטי, למעט קריאת חוות דעת על הניתוח, חשוב לקרוא על המנתח פלסטי שהולך לנתח אתכם, חשוב לקרוא באתר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ולראות האם הפלסטיקאי שהולך לנתח אתכם מופיע שם, במידה והוא מופיע שם כנראה שהוא פלסטיקאי מומלץ, במידה והמנתח אינו מופיע באתר האיגוד הישראלי, חשוב לבדוק בשנית האם מומלץ לגשת לעשות את הנניתוח אצלו, או אולי אצל מנתח אחר.

כמה עולה הגדלת חזה – זו שאלה שנשאלת הרבה פעמים אצל בחורות המעוניינות לבצע את הניתוח. עלות של ניתוח הגדלת שדיים מורכבת מכמה דברים:

האם האם הניתוח מתבצע במרפאה פרטית או במרפאה של קופת חולים, במידה והניתוח מתבצע במרפאה פרטית של רופא עם "שם" ומומחה לכירורגיה פלסטית, כמובן שהניתוח יעלה יותר מניתוח במרפאה של קופת חולים.

  1. מי הרופא המנתח – חשוב לבחור את הרופא המנתח בעל השם הטוב ביותר, לפעמים בשביל שפרופסור מסויים ינתח אתכם, תצטרכו להוסיף כסף, חשוב לזכור שזה הבריאות שלכן (או במקרה ואתם הורים, אז של הילדים שלכם), ולא תרצו לחסוך עליה.
  2. החלמה – ההחלמה היא חלק חשוב מהניתוח, במידה (ולדוגמא ניתוח אף) מתבצע במרפאה פרטית, ולאחר מכן צריך לנוח כמה שעות, זה אומר שתצטרכו להוסיף תשלום על זה.
  3. גודל השתל – פקטור נוסף של מחיר הניתוח תלוי בגודל השתל, ככל שהשתל גדול יותר, המחיר יגדל בהתאם.
  4. סוג השתל – כמו גודל השתל, גם לסוג השתל יש מרכיב במחיר הניתוח, ככל שסוג השתל יותר טוב, מחיר הניתוח יעלה.

חשוב לא להסתכל על מחיר הניתוח כמקור מכריע לאיפה לבצע את הניתוח, חשוב מאוד לבדוק את כל הנושאים, מחיר, איזה רופא מנתח – האם הוא מומחה לכירורגיה פלסטית, האם מבצעים במרפאה פרטית או לא, סוג וגודל השתלים.

בסופו של דבר, מדובר בבריאות שלכם, אף אחד אינו מעוניין לחסוך בבריאות.

הוסף תגובה