מתיחת פנים היא פתרון לנזקי הגיל וכוח המשיכה

ניתוח מתיחת פנים נועד להשיב לעור את מידת האלסטיות שהייתה לו בעבר ולשוות לפנים מראה צעיר ומלא חן.

אי אפשר להמעיט בערכו של רושם ראשוני, בדיוק כפי שאי אפשר לבטל את הקשר בין המראה החיצוני לרושם הראשוני הנוצר. בדרך כלל הדבר הראשון שאנו מבחינים בו באנשים אחרים, אלו הפנים שלהם, ולכן חשוב לשמור על מראה פנים מטופח ובריא, כדי ליצור את הרושם הנכון. אולם, לא משנה בכמה תכשירי טיפוח נשתמש וכמה כוסות מים נשתה ביום להזדקנות ולכוח המשיכה יש השפעה רבה על תהליכים רבים בגופנו, וביניהם גם על מראה הפנים.

התשובה – מתיחת פנים

עם השנים חלים שינויים במראה הפנים. נוצרים קמטי הבעה וקמטים כתוצאה מהגיל, מופיעים כתמים ופיגמנטציה, שקעים מתחת לעיניים, איבוד נפח ובעיקר מראה עור מדולדל ורפוי. אפשר לראות את השינויים בעיקר מסביב לעיניים, בזוויות הפה, בלחיים, בסנטר ובצוואר.

לפני שניגשים לניתוח מתיחת פנים יש פעולות אחרות שניתן לבצע, הנחשבות לפחות פולשניות, כאשר הפעולה הנפוצה ביותר היא הזרקת חומרי מילוי מסוגים שונים, כמו חומצה היאלורונית, בוטוקס ושומן עצמי. אולם, במקרים מסוימים אין מנוס וניתוח הוא הדרך היחידה להשיב לפנים את המראה המטופח והזוהר שאבדו עם הגיל. במקרה כזה מומלץ להתייעץ עם כירורג פלסטי מומחה ובעל ניסיון בניתוחים מסוג זה, שיוכל להסביר על הניתוח, במה הוא כרוך ולאילו תוצאות ניתן לצפות.

אני ממליצה בחום רב על ד"ר אבי ויינברג – רופא מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל ניסיון רב בניתוחי פנים וניתוחים פלסטיים רבים אחרים.

הוסף תגובה