מדריך להטסת חיות מחמד

עם כל כך הרבה תקנות, חוקים, וסיכוני בטיחות, הכרחי להבין איך אפשר לטוס עם חיית המחמד שלכם, במיוחד בתקופת החגים או הקיץ, המאופיינים בטיסות מרובות וצורך גובר בפתרונות שמירה על חיית המחמד שלכם. עם שירותים מתקדמים של הטסת חיות מחמד, הפודל שלכם יוכל לטוס אתכם, כחלק מהמטען, אך לא הבולדוג שלכם.

חתולים יכולים להצטרף אף הם לטיסה, אך חשוב להבין לאילו גזעי חתולים לא מסוכן לטוס. נכון. תמיד תוכלו לשכן את חיית המחמד שלכם במעון, או בחסות הדוגסיטר הנאמן, אך עם הכנה מוקדמת וסבלנות, תוכלו לקבל שירותי הטסת חיות מחמד, ללא צורך במציאת סידור לכלב או לחתול שלכם, שתמיד יותיר אתכם עם דאגה קלה במהלך החופשה. מדריך זה מגיש את הטיפים להטסת חיות מחמד בבטחה ובקלות.

הבינו את מדיניות חברת התעופה וסידורי האבטחה

כל חברת תעופה מפרסמת את החוקים והתקנות שלה לגבי הטסת חיות מחמד, ולכן חשוב להבין מה נדרש מכם על מנת להתחיל את התהליך. חלק מחברות התעופה מסרבות להטיס חיות מחמד, וזוהי נקודה חשובה אותה יש להבין טרם רכישת כרטיס הטיסה.

בדקו ישירות עם חברת התעופה שלכם את המדיניות המשתנה לגבי המשקל, העונה בשנה, הגזעים המותרים, והכללים המיוחדים.

כלוב לכלב או לחתול

הכלוב המשמש אתכם במהלך הטסת חיות מחמד יכול להיות קשה או בעל ריפוד רך, אך עליו להיות עמיד ומתאים לנשיאה מתחת למושב מול הכיסא שלכם. חשוב שיהיו בו כיווני אוויר הולמים ומספיק מקום כדי שחיית המחמד שלכם תעמוד או תסתובב בנוחות.

אם אתם מעוניינים לקבל שירותי הטסת חיות מחמד, התייעצו עם חברות המסייעות לכם בתהליך, במיוחד אם בכוונתכם להטיס את חיית המחמד שלכם בנפרד. לדוגמא, גודל הכלב, הגזע שלו וגישת הצוות לחיית המחמד, הם נושאים מהותיים המצריכים הכנה מראש.

אישור וטרינרי

מומחי הטסת חיות מחמד מסייעים לכם עם האישורים המנהלתיים המקדימים לטיסה, כגון הצורך באישור וטרינרי.

חלק מחברות התעופה דורשות תנאי מקדים של הצגת אישור וטרינרי להטסת חיית המחמד, בפרק זמן של עשרה ימים לפני הטיסה, על מנת להבטיח שחיית המחמד שלכם אינה חולה, וכשירה לנסיעה.

חשוב שתוודאו שלחיית המחמד שלכם יש מספיק מים ואוכל, ותרופות זמינות

במיוחד לצורך הטסת חיות מחמד, חשוב לארוז מספיק מזון, מים ותרופות המיועדים לשימוש הכלב הקטן שלכם במקרי עיכובים בטיסה. כדי לייעל את זמינות אספקת המים, למשל, הביאו עמכם בקבוק פלסטיק ריק לטיסה, ומיכל פלסטיק לשימוש הכלב, אותו תוכלו למלא במים בכל מקרה של עיכוב, או במהלך הטיסה.

חברות תעופה מתירות נשיאת מזון יבש לכלבים או חתולים, אך יש לשמור אותו בנפרד מהמטען ובתנאים בטוחים. אם אתם זקוקים למזון רטוב לחיית המחמד שלכם, עליכם ליידע את קצין הביטחון של חברת התעופה.

הקלה על החרדה של החבר הכי טוב שלכם

צעצועים ושמיכות יכולים לסייע בהקלת הלחץ של חיית המחמד שלכם בסביבות זרות. רעש המטוס עלול להפעיל לחץ רב על חיית המחמד שלכם, ולכן מומלץ לקבל ייעוץ של חברה המתמחה בשירותי הטסת חיות מחמד, לגבי השיטות היעילות והבריאות להקלת הלחץ.

חלק מחברות התעופה מתנגדות בתוקף לשימוש בסמי הרגעה לחיות מחמד במהלך הטיסה, בשל הסכנות המאיימות על חיי בעל חיים המסומם בגובה רב.

התייעצו עם חברת שירותי הטסת חיות מחמד גם לגבי תרופות המאושרות על ידי וטרינרים, להקלת הלחץ, ואם התרופה באמת נחוצה, בקשו מחברת הייעוץ סיוע בהכנת הניירת הווטרינרית הדרושה אותה תציגו בפני נציגי חברת התעופה.

הבינו את המסרים של חיית המחמד שלכם

הטסת חיות מחמד עלולה להיות חוויה מפחידה, אפילו אם התכוננתם היטב. לכן חשוב שתבינו כיצד לפענח את המסרים אותם משדרת לכם חיית המחמד שלכם. על מנת למנוע מצב של אובדן עשתונות או סיכון, הקפידו לענוד על צווארה תג זיהוי למשך כל זמן הטיסה.

השתמשו גם ברצועה על מנת להגן על האנשים האחרים בטיסה, כמו גם למנוע מחיית המחמד שלכם לחוש איום. כך, למשל, הזמנת כיסא ליד החלון מסייעת להגן על חיית המחמד שלכם מפני הפרעה או חרדה.

 

הוסף תגובה