7 מקומות להתקנת מצלמות נסתרות שאף אחד לא יחשוד בקיומן

שמעתם את כל הסיפורים המפחידים על מצלמות נסתרות. משתמשים בהן למטרות ריגול, חשיפת שערוריות במיליוני שקלים או סתם כדי לעקוב אחר ההתנהגות ההולמת, או שאינה הולמת, של המטפלת שלכם.

אתם יודעים איך להגן על עצמכם, נכון? אם הבנתם את עצתו של מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, סביר להניח שהפנמתם את חשיבות השימוש במצלמות נסתרות. אך כדי להשתמש בחכמה במצלמות אלו, חשוב להבין כיצד להתקין אותן, לבחור את המקומות האחרונים שאנשים בסביבה יחשדו בקיומן, ובמיוחד חשוב שתבינו מתי וכיצד מצלמות נסתרות עוקבות אחריכם.

כי לא תאמינו איפה אנשים מסתירים את המצלמות שלהם. מאמר זה מפרט את עשרת המקומות שלא הייתם מאמינים שהם משמשים כמצלמות נסתרות.

בקבוק מים

אף אחד לא יחשוד בקיומה של מצלמה המסתתרת בבקבוק מים. גם בעוד מיליון שנים אנשים לא יחלמו להתקין מצלמות נסתרות בבקבוקי מים תמימים. ברור שלא. זה מה שעושה את הקסם כל כך יעיל. גם אם חושדים בקיומן, כל כך מתסכל למצוא אותן.

מצלמה נסתרת מעל המזוזה

תוכלו אפילו להתקין מצלמות מעקב בביתכם כדי לראות מי עומד ליד דלת הכניסה שלכם. גם אם יש לכם מערכת אבטחה ביתית משוכללת המפקחת על הילדים כשהם מגיעים הביתה מבית הספר, השולחת אותות למשטרה במקרה של סכנה, חשוב שתציבו מצלמה נוספת, מעל המזוזה למשל, כדי לבדוק מי נמצא מהעבר השני של הדלת.

מתלה מעילים

זוהי מצלמה הפועלת על חיישן, וכמעט בלתי אפשרי לזהות אותה. היא מצלמת סרטי וידיאו באיכות גבוהה, ויש לה כרטיס זיכרון המאפשר אחסון בכמויות גדולות. בנוסף, לסוללה שלה יש אורך חיים של כשמונה שעות, כך שתוכלו לבצע הקלטות כשאתם בעבודה.

שעון קיר

אם יש מקום נבחר אחד להתקנת מצלמות נסתרות הוא השימוש בשעון קיר. חשוב רק להבין שמיקום זה מאפשר הקלטה מקיפה של החדר, כך שמומלץ להיזהר במה שאתם עושים ואיפה שאתם עושים את זה.

מצלמה נסתרת המותקנת על שעון קיר פועלת באמצעות הטלפון החכם או הטבלת של אנדרואיד או אפל. הוויי-פיי מופעל, כך שניתן לצפות בסרטון בשידור חי מכל מקום בו נמצאים. למצלמה יש כרטיס זיכרון שיכול לאחסן עד 32 שעות וידיאו באיכות גבוהה.

גלאי עשן

גלאי עשן היו חלק מהחיים שלנו במשך עשרות שנים. הם כל כך נפוצים, עד שאפילו לא שמים לב אליהם יותר.

אז זהו המקום המושלם להסתיר בו מצלמה נסתרת מיקרוסקופית. זוהי מצלמת וידיאו המופעלת על ידי תנועה המתועדת בשעות היום והלילה. הנתונים נרשמים ברזולוציה גבוהה, והמצלמה מגיעה עם כרטיס זיכרון המאפשר לאחסן כמות גדולה של קטעי וידיאו מוקלטים.

עט כדורי

האם חשבתם אי פעם על הקלטת שיחות בעבודה, עם בני משפחה או עם חברים? מצלמות נסתרות המותקנות על עטים כדוריים מאפשרות לכם להשיג מטרה זו.

זוהי מצלמת וידיאו כמעט בלתי נראית, המאפשרת לצלם תמונות ברזולוציה גבוהה. ניתן לאחסן בה כמות גדולה של קטעי וידיאו ותמונות עם כרטיס זיכרון מתקדם, הנמכר בנפרד.

מצלמה נסתרת על עניבה

בדומה למצלמות נסתרות המותקנות על עטים כדוריים, ניתן אפילו ללבוש את המצלמה הנסתרת, המורכבת ממצלמת וידיאו המותקנת על העניבה.

המצלמה מאפשרת הקלטה של עד עשר שעות ברזולוציה גבוהה, ואף אחד בסביבה לא יידע שאתם מקליטים את המתרחש, חוץ מכם.

 

הוסף תגובה