חיטוב הגוף באמצעות עיצוב ירכיים

בעוד בעיצוב ירכיים נחשב לפרוצדורה פשוטה יחסית בעולם הרפואה הפלסטית, חשוב להקפיד לעבור את ההליך אצל רופא מומחה ובעל ניסיון בתחום.

עם השנים הירכיים הנשיות מתעבות ומשנות צורתן בעיקר בשל הצטברות רקמות שומן הגורמות לקפלי שומן. מלבד השנים יש גורמים נוספים היכולים להשפיע על מראה הירכיים, כמו תורשה, הריונות, מחלות וכן הלאה. השומן העודף בירכיים ולעתים גם העור הרפוי מפריעים לא רק כשרוצים ללכת לחוף הים או לבריכה, אלא גם כשרוצים ללכת עם בגדים צמודים ולעתים זה מפריע להליכה עצמה בשל החיכוך שנוצר בין הירכיים. אם את מעוניינת לחטב את אזור הירכיים, כדאי לשקול לעבור את הליך עיצוב הירכיים בקליניקה של מומחה לרפואה פלסטית.

מדוע חייבים רופא מומחה לעיצוב ירכיים?

אמנם עיקר התהליך נשען על שאיבת שומן מאזור הירכיים, אך שאיבת יתר עלולה להוביל לצניחה של הישבן או למראה אסימטרי בין הירכיים. לכן חשוב לפנות לרופא פלסטי מומחה, היודע לבצע את השאיבה בצורה מדויקת ולהביא למראה מעוצב ומחוטב של הירכיים, בדיוק כפי שציפית.

גם רמת אי הנוחות הכרוכה בהליך ומשך ההתאוששות תלוי במידה רבה ברופא המטפל. בעיצוב ירכיים באלחוש מקומי או אזורי בלבד, כאשר את שוכבת על מיטת טיפולים נוחה על הבטן או על הגב ניתן לרוב לראות שיפור מיד בתום ההליך. עם זאת את התוצאה הסופית, תוכלי לראות רק לאחר מספר שבועות, כשהנפיחות המקומית תרד. אם כבר החלטת שאת מעוניינת בטיפול אנחנו יודעים להמליץ בחום על עיצוב ירכיים בקליניקה של ד”ר אב וינברג שזהו תחום מומחיותו. בקליניקה של ד”ר וינברג עומדים לרשותך צוות של אנשי מקצוע, שיעניקו לך טיפול מסור ויחס אישי, החל מפגישת הייעוץ הראשונית ועד לביקורות שאחרי תום ההליך. כדי שתוכלי להיות רגועה שאת בידיים הטובות.

 

הוסף תגובה