השימוש בעפרון מתאים לגבה בעלת שיער עבה

טכניקות לשיפור מראה הגבות:

מילוי גבות בעזרת עפרון: השימוש בעפרון מתאים לגבה בעלת שיער עבה, או לנשים המעוניינות להתאים את גוון הגבה לגוון שיער הראש, נשתמש בעפרון מותאם לגבות, אשר המרקם שלו מעט יבש. את העפרון יש להניח לאורך הגבה בריחוף קל, כלומר לצבוע את שיער הגבה. חשוב מאוד! לא ללחוץ על העפרון, על מנת שלא ייווצר אפקט של כתם או מראה מצויר.

מילוי הגבות בעזרת צללית רטובה: הכוונה לשימוש בצללית רטובה, במטרה ליצור מראה הדומה לאפקט של עפרון וצללית יחד, משלב מילוי מקסימאלי של הגבה במראה טבעי. אופן השימוש: לוקחים מכחול דק/ זוויתי + צללית הדומה לגוון השיער, ומערבבים אותה עם מים. חשוב – שהתמיסה לא תהיה דלילה מידי, את התמיסה מושחים לאורך הגבה. השימוש בצללית רטובה מתאים לנשים בעלות שיער דליל או לקטעים חסרים בגבה, זאת במטרה להאריך או למלא.

מילוי הגבות בעזרת צללית יבשה: מתאים כאשר אנו מעוניינים להדגיש את הגבה באופן קליל וטבעי .לצורך כך נבחר בצללית יבשה בגוון השיער ובעזרת מכחול דק/ זוויתי ממלאים את הגבה בצורה עדינה.

ניקוי הגבות בעזרת צמרון (מנקה אוזניים): השימוש בעזרת צמרון רטוב ייעשה כאשר מבנה הגבה מלא והשיער עבה, שטח הגבה בעצם לא זקוק למילוי או הדגשה אלא רק בניקיון לאחר שימוש במייק אפ/צלליות.

מאת אמן האיפור יוסי ביטון

 

הוסף תגובה