אחסון אתרי וורדפרס מקצועי ואיכותי

מערכת וורדפרס צברה בשנים האחרונות תאוצה וכמות האתרים אשר פותחו בוורדפרס היא עצומה ומוערכת בכ-30% מכלל האתרים בעולם. גם בישראל נחשבת וורדפרס למערכת ניהול התוכן המועדפת על מפתחי אתרים ועורכי תוכן. אם בעבר וורדפרס הייתה מערכת שבעיקר מזוהה עם ניהול בלוגים וכתבות, הרי שהיום גם אתרים גדולים ומורכבים ביותר מנוהלים בצורה יעילה מאוד על ידי וורדפרס. הסיבות להצלחה של וורדפרס הן רבות ומגוונות, אך על קצה המזלג אני אציין שוורדפרס היא מערכת פשוטה אך יעילה מאוד, גמישה וניתנת להרחבה על ידי אינספור תוספים (פלאגינים) ומפתחי אתרים ומאוד מותאמת לעולם קידום האתרים.

היום מגוון חברות בארץ ובעולם המספקות שירותי אחסון מציעות חבילות מיוחדות (ובדרך כלל גם זולות) לאתרי וורדפרס. אז מה זה בעצם אומר, ומה מיוחד בחבילות האלה? מכיוון שוורדפרס היא מערכת "קלה", כלומר אינה דורשת הרבה נפח, במרבית המקרים ניתן להסתפק בחבילות אחסון קלות וזולות מאוד שבעת הצורך ניתן יהיה לשדרג אותן לחבילות מקצועיות יותר שיכולות לתמוך באתרים גדולים יותר – הן מבחינת משקל הקבצים והן מבחינת כמות המבקרים. היתרון המשמעותי של חבילות אחסון לוורדפרס הוא העובדה שהן מגיעות כבר עם מערכת וורדפרס מותקנת, ואין צורך להתעסק עם ההתקנה בעצמכם – תהליך שלעיתים עשוי להיות לא אינטואיטיבי לאנשים שאינם טכנים.

חברה מומלצת מאוד לאחסון אתרי וורדפרס היא חברת bluehost.com האמריקאית. היתרונות שלה הם רבים, אך העיקריים הם:

1. תמיכה 24/7 שזה דבר חשוב מאוד בעולם אחסון האתרים.
2. התקנת וורדפרס בלחיצת כפתור אחת ללא כל מאמץ.
3. שרתים חזקים ומהירים לגלישה מכל העולם (כולל גלישה מהירה מאוד מישראל).
4. דומיין com. בחינם לשנה עם ההרשמה.
5. שירות SSL בחינם לאתר.
6. מחיר תחרותי במיוחד.

ב bluehost.com קיימות שלוש חבילות אחסון עיקריות במחירים שונים וניתן בכל שלב לעבור בין החבילות. לכן אני ממליץ לכם להתחיל בחבילה הזולה ביותר וממנה לעבור בעת הצורך לחבילה יקרה יותר, אלא אם מראש אתם רואים שהחבילה הזולה ביותר לא מתאימה לכם מבחינת נפח האתר.

הוסף תגובה