כל הסיבות לא לעשות שילוח בינלאומי לבד

כל הסיבות לא לעשות שילוח בינלאומי לבד

אם אתם צריכים לבצע שילוח בינלאומי ואתם מתלבטים אם לעשותו לבד או עם אנשי מקצוע, במאמר זה נפרוט בפניכם את כל הסיבות שבגינן לא כדאי לוותר על עזרה מקצועית.

מטרת השילוח

בין אם מדובר על שילוח למטרות מסחר כדוגמת ייצוא וייבוא של סחורה או על שילוח למטרת מעבר למדינה אחרת (רילוקיישן), הרי שמדובר על משלוח מאוד רגיש, בין אם מבחינה סנטימנטלית ובין אם מבחינה כספית. היות שכך, חשוב מאוד לשמור על הפריטים הנשלחים מכל משמר ולוודא, שיגיעו אל היעד שלהם בזמן ובשלום.

יעדים מיוחדים

כאשר מבצעים שילוח לישראל, זה נחשב לקל יחסית משום שישראל היא מדינה קטנה ולכן המשלוחים יכולים להגיע דרך נמלים ספורים. לעומת זאת, כאשר מבצעים לדוגמה: שילוח בינלאומי לארצות הברית או לסין, שאלו הן מדינות גדולות, חשוב להיות במעקב אחר המקום המסוים, אליו המטען שלכם יגיע, על מנת שתוכלו לקבל אותו שם בבטחה.

מטענים מיוחדים

לעתים מדובר על מטענים מיוחדים כדוגמת תרופות או חומרים כימיים אחרים, חומרים הדורשים אריזה מיוחדת או תנאי אחסון מיוחדים כדוגמת שמירה על טמפרטורה כזו או אחרת וכדומה וכמובן, דברים שבירים. במקרים אלו חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע, שיוכלו לדאוג למטען שלכם ולוודא, שהוא נשמר כפי שהוא צריך לאורך המסע הארוך שהוא עובר בין היבשות השונות.

תלאות המיסוי

לכל מדינה יש חוקי מיסוי שונים בכל הנוגע להכנסת סחורה אל המדינה וכדי לחסוך לכם את הצורך בלמידת החוקים השונים של המדינות השונות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, שמכירים היטב את חוקי המיסוי של המדינות השונות ויוכלו לעזור לכם לתכנן טוב יותר את התקציב הדרוש לכם לצורך השילוח.

ביטוח

כל הובלה בינלאומית של כמות גדולה של פריטים או של מטען יקר כרוכה גם בחששות ודאגות ולכן חשוב לעשות ביטוח מתאים. הביטוח הוא חלק חשוב מאוד בתהליך השילוח הבינלאומי משום שהוא מאפשר לכם להיות רגועים לגבי המטען שלכם גם כשאתם לא נמצאים לידו ומשגיחים עליו בעצמכם. עם ביטוח מתאים, גם אם משהו חלילה יקרה למטען שלכם לאורך הדרך, תוכלו לקבל את הפיצוי המגיע לכם.

לעשות סדר

כפי שניתן להסיק, התחום של הובלה לחו"ל או מחו"ל לארץ הוא תחום מאוד מורכב וככל שמדובר על משלוח גדול ויקר יותר, כך חשוב יותר להיעזר באנשי המקצוע המתאימים שיגדילו משמעותית את הסיכוי שלכם לצאת שבעי רצון עד מאוד וחשוב מכך – יחסכו לכם את כל העומס שבביצוע כל הפעולות וחיפוש כל המידע בעצמכם.

בחירת אנשי המקצוע

היות ושילוח בינלאומי הוא תחום רחב ומורכב והוא כרוך בהוצאות גדולות, חשוב להשקיע אותן במקום הנכון. מן הסתם, מי שזו הפעם הראשונה שהוא מבצע שילוח בינלאומי, לא מכיר את האנשים בתחום ולא יודע על מי אפשר לסמוך. לכן מומלץ על חברה ותיקה ומנוסה, המציעה את השירות המדויק עבור הצרכים שלכם. הכוונה היא שאם אתם צריכים לעשות משלוח לארצות הברית דרך הים, בדקו אם החברה מנוסה בביצוע משלוח מסוג זה ליעד זה.

כמו כן, חשוב לבדוק אם החברה מעסיקה את כל אנשי המקצוע הנחוצים לכם כדוגמת עמיל מכס, סוכן ביטוח וכדומה. אנשי מקצוע אלו ילוו את תהליך השילוח שלכם לכל אורכו ויוודאו עבורכם את תקינותו על כל שלביו. כך תוכלו לקבל מענה כולל לכל הצרכים שלכם ולבצע את השילוח שלכם עם מינימום דאגות ומקסימום שביעות רצון.

הוסף תגובה