מטבחים כפריים תמונות להשראה והתאמה

מטבחים כפריים תמונות להשראה והתאמה

מטבחים כפריים תמונות להשראה והתאמה

כאשר אנשים זוכים להגיע לרגע בו הם עומדים לבחור את המטבח שלהם, מדובר בהתרגשות גדולה שבין היתר מהולה בלא מעט חששות, וזאת כי ידוע שמדובר בבחירה שגם עולה לא מעט וגם עתידה ללוות לאורך שנים רבות, וכיוון שהמטבח כיום עבר לחזית הבמה של הבית והוא הרבה יותר מ"רק" מקום בו מבשלים או אוכלים, וכיוון שעל עיצוב המטבח להתכתב נכונה (באופן הרמוני או קונטרסטי) עם שאר עיצוב הבית, הרי שמדובר בקבלת החלטה חשובה וקשה, ואם נוסיף למשוואה את הנתון הבא : כיום ניתן למצוא אינסוף של סגנונות ותתי עיצובים, הרי שבקלות ניתן ללכת לאיבוד. אי לכך, אם קיבלתם החלטה שאתם מתמקדים בקטגוריה הכפרית, הרי שיש להתחיל לראות מטבחים כפריים תמונות – ולו על מנת לקבל השראה ונקודת להתייחסות.

לא מעט מעצבי פנים מעידים שלפני שהם יוצאים לדרך, הם אוספים מטבחים כפריים תמונות, כלומר מלקטים תמונות מהקטגוריה הרצויה – אם על מנת להתעדכן בחידושים האחרונים, אם על מנת לקבל השראה ואם על מנת להתחיל להתכוונן, ולו בשיטת האלימינציה. עם זאת, גם לאחר שחשים שיותר מבינים מה רוצים, הרי שעדיין יש לשמור על ראש פתוח, וזאת כי לעיצוב אמיתי אין באמת חוקים, אלא רק קווים מנחים שעליהם יש לשמור, כאשר גם אם נעזרים במעצב פנים, יש לקחת בחשבון שהלקוח אומר את המילה האחרונה, וזאת כי בסוף היום הוא נשאר עם התוצאה ועל כן הוא זה שצריך להתחבר אליה.

טיפ חשוב

לצד העובדה שתמונות להשראה מייעלות את הליך הבחירה, גם יש לקחת בחשבון שהן עשויות לסייע במצב נוסף – כאשר עומדים לבחור גוון או אפילו רמת גימור. במה מדובר? ובכן בין אם מגיעים לרכוש מטבחים כפריים ובין אם רק מגיעים לבחור כיור, מומלץ להגיע לחנות עם תמונה של המטבח הקיים, ולו על מנת להצליח לתאם נכונה בין גוון הקרמיקה לחזיתות של הדלתות, להתאים את גוון הארון לגלזורה של הקרמיקה, להבין מה חסר מבחינת צבעים וכדומה, כך שבאמצעות לחיצת כפתור (צילום בנייד) ניתן להגיע הרבה יותר מוכנים ולהימנע מבחירות שגויות.

מאפייני המטבח הכפרי

התמקדנו בדוגמה של מטבח כפרי, ועל כן נעצור לדון במה מדובר, וזאת כי לא כל תמונה של מטבח שתמצאו בגוגל אכן תענה על ההגדרה. אם כן אלו מאפיינים טמונים מאחורי המונח "מטבח כפרי"? ראשית המטבח הכפרי מאופיין בחומריות של עץ מלא – עובדה שכבר ממצבת אותו כאיכותי ויוקרתי מאוד, ובנוסף מטבח שכזה יכיל אלמנטים דקורטיביים – כגון עיטורים, מסגרות ותבליטים מעץ, הוא יכלול שולחן מרכזי גדול (גם הוא עשוי עץ) ומגוון נקודת אחסון, וזאת כי לצד העובדה שמטבח כפרי משדר חמימות ויוקרתיות, הוא גם משדר משפחה ופרקטיות. מה נותר? שאתם תבינו איזה עיצוב של מטבח כפרי אתם מעדיפים ותעברו על אוסף של תמונות להשראה. בהצלחה!

הוסף תגובה