רכבת ישראל שירות לקוחות

רכבת ישראל

היא מתיימרת להיות מהירה ולהביא אותנו לכל יעד ביעילות מקסימלית. בפועל, תמונת המצב עשויה להיראות קצת אחרת וחוויית הנסיעה, למרבה הצער, לא תמיד תהיה אופטימלית. אם אתם מעוניינים לנסוע ברכבת ישראל וזקוקים לפרטים, מחפשים פריט שאבד בדרך או מעוניינים להתלונן על חוויית נסיעה מוצלחת פחות שחוויתם, קבלו, לנוחיותכם, את רשימת ערוצי הפנייה לרכבת ישראל.

מוקד השירות והמידע:

5770*

בקשת פיצוי על איחור רכבות באמצעות הדואר: ​​

שירות לקוחות רכבת ישראל

דרכי משה 3, לוד

מיקוד 7130703

מגוון פעולות בשירות עצמי באתר:

https://www.rail.co.il

  • הגשת טופס פניה לשירות לקוחות
  • תיאום נסיעה
  • איתור אבידה
  • בקשה לפיצוי על איחור
  • בקשה לצילומים ברכבת
  • תיאום נסיעת קבוצה
  • בקשת השגה על דרישת תשלום

מה חושבים הנוסעים?

כצפוי, קשת חוות הדעת בנוגע לשירותי חברת רכבת ישראל מגוונת. תלונות על צפיפות, על תורות משתרכים בקופות במועדי לחץ, על מידע טלפוני שאיננו יעיל דיו ועל התנהלות מסורבלת של המוקד לפניות הציבור נשמעות לצד שבחים על המחירים שהשתפרו לאחר הרפורמה, על עמידה מיטבית בזמנים ועל שיפור ניכר ברמת שירות הדיילים.

​​​​​​​​​​​

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.