קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

קופת חולים מאוחדת *3833 מכל טלפון

אף אחד לא אוהב לבזבז זמן, במיוחד כאשר מדובר בהמתנה לנציג השירות מטעם קופת החולים. אם אתם לקוחות קופת חולים מאוחדת וזקוקים לנציג שירות, תוכלו לפנות אל המוקד הארצי או לסניף מאוחדת בו הנכם חברים, תלוי בסוג השירות לו הנכם זקוקים. אז רגע לפני שתיקחו פסק זמן משגרת החיים יחד עם נשימה ארוכה ותקדישו דקות יקרות מזמנכם להמתנה על הקו, בדקו שאתם בכיוון הנכון וממתינים לנציג השירות הרלוונטי.

המוקד הארצי: זימון תור לרופא / זימון תור למרפאת שיניים / מידע על מוקדי חירום / מידע על ביטוחים / הזמנת תור לבדיקות US, לבדיקות רנטגן ולטיפת חלב / הצטרפות למאוחדת / קבלת כל מידע בכל תחום אחר

3833* מכל טלפון

24 שעות ביממה

הכרטיס אבד? כך תוציאו אישור זמני בכוחות עצמכם

*9727

אתר האינטרנט:

ניתן לקבוע תור ולקבל מידע כללי באמצעות אתר האינטרנט של מאוחדת ובאפליקציה הסלולארית

https://www.meuhedet.co.il

צ'אט עם נציג באתר:

בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00

מוקד תמיכה טכנית:

מוקד התמיכה זמין בטלפון *3833, שלוחה 8

בימים א'-ה' בין השעות: 8:00 – 21:00

ובימי שישי בין השעות: 8:30 – 12:00

שכחתם סיסמה?

הוראות לביצוע שחזור סיסמה נמצאות במסך הכניסה לשירותי מאוחדת און ליין

מידע לניצולי שואה

חייגו: 077-2703757

זקוקים להפניה / מרשם / התייעצות דחופה?

צרו קשר עם הסניף שלכם

זקוקים לתרופה בדחיפות?

מידע על בתי מרקחת באתר מאוחדת און ליין https://www.meuhedet.co.il

מעוניינים להתלונן? מוקד פניות הציבור:

טלפון: 03-5202323

מספר פקס: 03-5235335

כתובת: קופ"ח מאוחדת, 124 אבן גבירול, תל אביב מיקוד: 62038

דוא"ל: pniot@meuhedet.co.il

כדאי לעבור למאוחדת?

מאוחדת הינה הקופה השלישית בגודלה בישראל ומעניקה שירות ליותר ממיליון לקוחות. סקירת חוות הדעת של מבוטחי הקופה מעלה כי בהתחשב בעובדה שהלקוחות נזקקים הן לשירותי הסניף השכונתי-מקומי והן לשירותי הסניפים המרכזיים ולשירותי המוקד הארצי, הרי שרמת שביעות הרצון מתייחסת הן לרמת המיקרו (השירות בסניף המקומי) והן לרמת המאקרו (שירות בסניפים מקצועיים גדולים והתנהלות מול מוקד השירות הארצי).

תלונות על זמני המתנה ארוכים בהמתנה טלפונית למזכירות הסניפים שכיחות בהחלט, אם כי ברבים מהמקרים לקוחות מביעים את התפעלותם מרמת השירות האישית וממסירות יוצאת דופן אותה גילה נציג כזה או אחר בסניף. תלונות אודות נתב שיחות מסובך ומורכב להבנה נשמעות בכל הנוגע להמתנה טלפונית לנציג שירות בסניפים המקצועיים הגדולים של מאוחדת כאשר נדרשת, לעתים, יכולת אבחנה דקה וכושר ניתוב יוצא דופן במטרה להגיע אל השלוחה הנכונה.

שירותי המוקד הטלפוני הארצי זמינים יחסית ואם תבחרו לחייג אל המוקד הארצי ולא אל הסניף, סביר להניח שתיענו במהירות, ובמרבית המקרים, גם ביעילות.

 

 

 

 

הוסף תגובה