לא מגיעה לנתבג עם שקיות וואקום

לא מגיעה לנתבג עם שקיות וואקום

הקיץ כבר פה במלוא עוצמתו וזה סימן שחופשות הקיץ ממש ממש מתקרבות. אין על חופשת הקיץ, לטוס, להתאוורר קצת מכל המתח והלחץ, לשנות אווירה, לראות עולם שונה, תרבויות אחרות ולטעום מכל מה שיש לעולם להציע לנו. אבל אם יש משהו שמפריע לכל הטוב הזה זה ללא ספק – ארגון המזוודות.

המאבק הבלתי פוסק ביני לבין המזוודה, הרצון להכניס כמה שיותר דברים לכמה שפחות מזוודות הוא מאבק אמיתי שחזר ונשנה לא פעם ולא פעמיים, לכן אם יש לי עצה אחת לתת לנופשים ולמטיילים היא לארוז בגדים לחופשה בשקית ואקום. אז אם יש לכם חופשה על האש, מאוד מומלץ לבחון מקרוב את שקיות הוואקום המופלאות האלו כבר בקיץ הקרוב.

אני טסה לחו"ל באופן די תכוף, ויש הבדל גדול בין נסיעות ארוכות לבין חופשת סוף שבוע זוגית קצרצרה אליה צריך לקחת כמה בגדים בודדים. אם נוסעים לחופשה שהיא מעל לשבוע מתחיל הקושי האמיתי. זה לא פשוט לארוז הכול לתוך מזוודה או שתיים, ואם הילדים מצטרפים אז האתגר הוא קשה שבעתיים. ואם לא די בכך, בשנים האחרונות אנחנו נאלצים לשלם הון עתק על הוספת מזוודות לטיסות.

בשל כך, רובנו עושים כל מה שביכולתנו לצמצם עד כמה שניתן את הכבודה שלנו. אז אנחנו מוצאים את עצמנו מסתכלים על המזוודה ועל כל הבגדים והחפצים שאנחנו רוצים להכניס אליה ומתחילים במלאכת הצמצום; מוותרים על הסוודר הזה (נקווה שלא יהיה לנו קר בערבים), על מכנס הפיג'מה הזה (פיג'מה זה לחלשים), מוותרים על מטריה (נקנה כבר שם), מחזירים לארון את שמלת הערב המרהיבה (מה הסיכוי ששגריר ישראל במדינת הנופש יזמין אותנו לקוקטייל? קלוש!) עד שאתם נותרים עם מברשת שיניים, 2 סטים של בגדים, נעליים "ניטרליות" ועם …חור גדול בלב.

אז זהו שממש לא חייבים להשלים עם מזוודות-צנע. אחרי הרבה ניסיונות וגם אחרי לא מעט כישלונות נחשפתי לשקיות ואקום ומאז אני כבר לא טסה עם חור בלב או חור בכיס. בזכות שקית הוואקום אני מצליחה לא רק לארוז את כל מה שאני צריכה, אלא גם כל מה שאני רוצה.

שקית ואקום – תנסו עכשיו, תודו לי אחר כך

אז מה היא בעצם שקית ואקום ואיך היא יכולה לעזור גם לכם?

שקיות ואקום הן למעשה שקיות גדולות, והן עובדות פחות או יותר כך: מסדרים את הבגדים בתוך השקית בצורה מסודרת ומאורגנת. לאחר מכן, סוגרים את ה"רוכסן" העליון. בשלב הבא פותחים את השסתום שנמצא על גבי השקית ומביאים את שואב האבק הביתי. בוחרים את ראש שואב האבק הגלילי, שכן קוטר החור שבשקית מתאים בול עבורו ומתחילים לשאוב את האוויר שכלוא בתוך השקית.

אתם תבחינו איך אט אט, טוב בעצם די מהר, כל האוויר יוצא מן השקית וכיצד היא מתכווצת באופן משמעותי. זה פשוט וזה מדהים (לפעמים אני שואלת את עצמי איך לא חשבתי על הרעיון הזה בעצמי לעזאזל?!). העניין הוא שפתאום יש עוד מלא מקום במזוודה…תענוג גדול, במיוחד לאנשים שטסים לתקופות ארוכות, כמוני.

נכון להיום אני לא מגיעה לנתב"ג בלי שקיות ואקום במזוודה. זה פתרון יעיל במיוחד, זול, חכם, ולא פחות חשוב מכך זמן האריזה שלי התקצר פלאים, כי אני לא עומדת שעות מול המזוודה מנסה להחליט על אילו בגדים לוותר.  

אם אתם עומדים לצאת לחופשה ארוכה, אבל גם אם אתם מחפשים פתרונות אריזה יעילים לבגדי החורף או עומדים לעבור דירה ורוצים לחסוך בארגזים – כדאי לכם לפחות לנסות שקיות ואקום, אתם תודו לי כבר אחר כך.

חופשה נעימה!

הוסף תגובה