טיפים בקניה של רחפן למתחילים

טיפים בקניה של רחפן למתחילים

אם אתם מחפשים רחפן למתחילים הגעתם לכתבה הנכונה. בכתבה קצרה זו ניתן מספר טיפים לרכישה של רחפן למתחילים שיספק לכם הנאה מרובה בטייסת הרחפן.

  • דבר ראשון וחשוב מאוד, דעו שיש חוקים להטסת רחפן. רצוי שתבדקו ותכירו את החוקים ולא תסתבכו עם רשויות החוק. זה אומנם מיועד למטרות כיף אבל הרשויות עוקפות ולוקחות ברצינות הטסת רחפנים באיזור מסוכן ועברה על החוק. הטסת רחפן בסמיכות לשדות תעופה ובאיזורים אסורים עלולה לסכן חיים ולסבך אתכם. לחוקים ומידע נוסף הכנסו לקישור של רשות תעופה אזרחית והחוקים שלה להטסת רחפנים ודאגו לא לעבור עליהם.
  • קנו רחפן עם מצלמה! מומץ שלרחפן יהיה אפשרות של FPV שזה אומר שידור לייב של מצלמת הרחפן למכשיר הסמארטפון שלכם. אתם תהנו יותר כאשר תוכלו לצלם ולראות את הוידיאו מתעופת הרחפן מאשר רחפן שאין לו מצלמה.
  • אם לא מדובר במחיר יקר, שדרגו את איכות המצלמה במידת ומוצע על ידי המוכר.
  • קנו רחפן שקיבל ציונים וחוות דעות חיוביים מלקוחות ה-Syma X8 PRO הוא רחפן עם מצלמה במחיר זול ומומלץ מאוד.
  • רכשו בטריות נוספות עם הרחפן – רוב הרחפנים שמיועדים לחובבנים והזולים הבטריה שלהם מספיקה ל 8-10 דקות במצטבר. אתם רוצים להנות יותר ולהטייס ליותר זמן. קניה של בטריות נוספות הן בשלב הרכישה או לאחר מכן תאפשר לכם להטייס לזמן רב יותר את הרחפן. 2-3 בטריות נוספות ואם אפשר יותר יספקו לכם חוויה מהנה יותר.
  • רכשו חלקי חילוף נוספים. מה לעשות הפרופלורים אולי יזדקקו להחלפה. השקעתם כבר ברחפן. מומלץ מאוד שיהיו חלקי חילוף שלא תהיו במצב שאי אפשר להטיס את הרחפן.
  • קנו רחפן זול בהתחלה ולאחר מכן התקדמו לרחפן מקצועי יקר יותר – מומלץ ככה שתלמדו את עולם תעופת הרחפנים ורק אחר כך תתקדמו לרחפן איכותי יותר ומקצועי יותר שעולה אלפי שקלים.
  • קנו מחו"ל זה יעלה לכם זול יותר – תצטרכו לחכות קצת זמן אבל רכישה כזאת תיהיה זולה יותר מקניה של רחפן בארץ. אז תתאפקו קצת זה ישתלם כספי.
  • תהנו – זה הכי חשוב!

סיכום

מאז שנכנסו הרחפנים לחובבנים הזולים כל אדם שמתעניין בתחביב יכול להרשות לעצמו לקנות רחפן זול במחיר משתלם לכל כיס לפני שהוא עובר לרחפן מקצועי. כדאי לדעת שרחפן כזה יכול לבצע תרגילים אקרובטים כמו 360 מעלות ולצלם כמו שכבר הוזכר בכתבה. כך שלא מדובר במוצר פשוט שחוץ מתעופה לא מבצע כלום. ישנם רחפנים לא יקרים שיש להם פונצקיות של רחפנים מקצועיים עם GPS מובנה כמו הרחפן Syma X8 PRO שהוזכר פה. רחפן זה עדין נמצא בקטגוריות החובבנים אך יש לו שלל פונקציות שיספקו הנאה לטייס הרחפן. בהצלחה! והטסה נעימה!

הוסף תגובה