חדרי קריוקי – לבחור את הטוב ביותר

מעת מעת אנחנו מחפשים צורות בילוי חדשות. אנחנו רוצים לחדש את הבילויים שלנו על מנת שלא נחזור שוב ושוב אל אותם מקומות. אנחנו לא רוצים ללכת שוב לקולנוע, אין לנו עניין לשבת שוב בבית קפה או מסעדה לאכול ולדבר, אנחנו מרגיש מספיק בוגרים בשביל לא להעביר עוד ערב בבאולינג או בסנוקר ומצד שני, אנחנו מרגישים שאנחנו מספיק צעירים בשביל לא להיתקע בבית מול הטלוויזיה.

לשמחתנו הרבה, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של צורות בילוי ייחודיות ושונות, כך שאנחנו יכולים בכל פעם לבחור בצורת בילוי אחרת. אנחנו יכולים לבחור בבילוי בסדנאות שונות עם בן או בת הזוג, אנחנו יכולים ללכת עם חברים או בני משפחה לחדרי בריחה למיניהם, אנחנו יכולים להחליט שאנחנו עושים פיקניק בים או טיול בשמורת טבע, לקחת את הרכב ולנסוע למקומות שלא היינו בהם, או שאנחנו יכולים ללכת לשיר.

בעזרת חדרי קריוקי ביהוד ובערים אחרות בארץ אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות לשיר שירים שונים ומגוונים, כשהלחן של השיר מלווה אותנו, בזמן שהמילים מוקרנות על גבי מסך על מנת שאנחנו והקהל שלנו לא יתבלבל, והכל נעשה באווירה טובה, חברית, נעימה ואוהדת. זו צורת בילוי שלא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים, בוחרים בה היום, ולראיה, אפשר למצוא מגוון חדרי קריוקי בכל הארץ, והם תמיד מלאים.

קריוקי במקום שירה בציבור

חדרי קריוקי ביהוד ובמקומות אחרים, מהווים תחליף מסוים לצורת בילוי שהיתה נהוגה במשך שנים. הכוונה כמובן לשירה בציבור או לחפלות השכונתיות שהיו נהוגות במקומות רבים. אם אז, אנשים היו מתאספים ביחד, מנגנים ושרים, שירים מקוריים, שירי עם ושירים אחרים, הרי שההבדל בין צורת בילוי לבין חדרי קריוקי הוא, שהיום אנחנו לא צריכים לנגן אלא רק לשיר, והיום אנחנו יכולים לבחור ממגוון אינסופי של שירים, ישראלים, לועזיים, חדשים, ישנים וכדומה.

אם חושבים על זה, יש יתרון לשירה בקריוקי על פני שירה בציבור או חפלות. מאחר ואנחנו נעזרים במחשב שינגן עבורנו, הרי שאנחנו יכולים לשיר כמות עצומה של שירים, אין שום בעיה למצוא את הלחן של כל שיר ושיר. לעומת זאת, כשמדובר בשירה בציבור או בחפלה, אנחנו תלויים בכך שהנגנים ידעו לנגן את השיר.

למה חדרי קריוקי הבילוי המושלם

חדרי קריוקי ביהוד ובכלל הם צורת הבילוי המושלמת עבורנו, כי הם מאפשרים לכל אחד להגשים את החלום שלו ולשיר. אנחנו לא צריכים להיות זמרים מדופלמים, אנחנו לא צריכים להיות זמרי מקהלה או להקה, כל אחד יכול לשיר, ברצינות או בצחוק.
עצם זה שאנחנו שרים מול קהל "ביתי", קהל אוהד, משפחה וחברים, הופך את כל הסיטואציה להרבה יותר נעימה ומעודדת עבורנו, שלא נדבר על זה, שהרבה פעמים יחד עם השירה באה גם השתייה, ואז השמחה הופכת גדולה יותר.

 

הוסף תגובה