ציוד נחוץ עבור אופניים חשמליות

כל רוכב אופניים זקוק למספר אביזרים הכרחיים כדי ליהנות משימוש מועיל באופניים. בואו וקראו על הפריטים ההכרחיים שיעזרו לכם להפיק תועלת מהאופניים.

יוצאים לדרך? מה לקחתם אתכם? יש מספר פריטים נחוצים שילוו כל רוכב אופניים ביציאה לדרך. אביזרים אלו יסייעו לו להגיע ליעדו בשלום ובנוחות רבה, וליהנות מרכיבה נעימה ומוצלחת עם  אופניים חשמליים.

אביזרים נחוצים לרכיבה עם אופניים חשמליות

קסדה – מדובר על פריט הכרחי שנועד להגן על ראשו של הרוכב. הרכיבה באופניים עלולה להסתיים בנפילה. ונפילה במהלך נסיעה כידוע עלולה לגרום לפציעת ראש משמעותית. בדיוק לכן מומלץ על פי ההנחיות לחבוש קסדת הגנה. קסדה זו צריכה להיות מותאמת למידת ראשו של הרוכב ולהגן עליו כראוי. כך שגם אם תתרחש תאונה כלשהי והרוכב ייפול הראש שלו ייהנה מהגנה משמעותית.

משאבה – הגלגלים הנפוחים מאפשרים את הרכיבה הנוחה והמהירה. ואילו כאשר לחץ האוויר מתרפה הגלגלים כבר לא מחליקים כמו שמצפים מהם. וכן, זה יכול להתרחש באמצע שום מקום או במהלך נסיעה ארוכה ומפרכת. כדי להתמודד עם מצב כזה חשוב להיות מצוידים עם משאבה איכותית ומהירה. המשאבה הזו יכולה להיות מותקנת על שלדת האופניים ולאפשר ניפוח מהיר בכל מקום תוך מספר דקות.
מנעול – אתם מחנים זוג אופניים חשמליים ונכנסים לחנות, מי ישמור עליהם מפני גניבה? חשוב מאוד כי תקשרו אותם בעזרת מנעול עמיד ואיכותי לעמוד או למעשה מקובע לקרקע. המנעול שלכם יבטיח לכם כי אופניים חשמליים שהחניתם ברשות הרבים ממתינים לכם ורק לכם ביציאתכם מהחנות. ניתן לבחור בין מנעול מפתחות או מנעול קוד. אך אין להתפשר על האיכות של המנעול כדי שתהיו בטוחים שלא קל מידי לנסר אותו ולקחת לכם את האופניים שלכם בזדון…
מרבים לרכוב עם אופניים חשמליים? כמה חשוב לוודא כי האופניים שלכם תקינים וכל המערכות פועלות כראוי. וודאו שיש לכם את כל מה שצרך לנסיעה נוחה ומהירה, ורק כך תצאו לדרך. כך תהיה לכם נסיעה נוחה ומוצלחת בלי שתגלו את עצמכם תקועים באמצע העולם ללא יכולת לנסוע.

 

הוסף תגובה