קלנועית היא מעבר לכל ספק כלי התחבורה האידיאלי עבור בני גיל הזהב

הקלנועית הינה כלי תחבורה נוח ובטיחותי מאוד אשר על פי רוב משמש את בני גיל הזהב ובעלי לקויות נאמנה. הקלנועית מכילה אמצעי זהירות רבים ואיכותיים וכן אמצעים להתמודדות עם תנאי מזג אוויר קשים. נוסף על כך תפעול הקלנועית הינו פשוט מאוד ואינו מצריך שום ידע או מיומנות מסוימת, מה שגורם לכלי זה להתאים כמו כפפה ליד עבור בני גיל הזהב.

הקלנועית יציבה מאוד, בטיחותית מאוד, נוחה מאוד ואף פשוטה מאוד לתפעול!


מעבר לכל ספק בקלנועית ובאופניים חשמליים קיימים כל מה שנדרש עבור תפעולה באופן שוטף על ידי בני גיל הזהב ובעלי לקויות. על פי רוב מושבי הקלנועית יהיו עשויים מריפוד איכותי אשר יתאים לישיבה ממושכת בנוחות וללא כאבי גב. אף הגישה אל הקלנועית פשוטה מאוד ונגישה גם עבור בעלי לקויות. כמו כן הקלנועית מצויידת במקדמי בטיחות רבים מכל המינים והסוגים. על פי רוב הקלנועית תאט באופן אוטומטי את מהירותה בעת סיבובים, כמו כן ניתן להגביל את מהירותה של הקלנועית כך שתמזער את הסיכונים. נוסף על כך לקלנועית יש מעין מגן רוח מניילון עבה ואיכותי אשר מסוגל להיסגר באופן הרמטי על ידי רוכסן בתנאי מזג אוויר קשים מה שמאפשר תנועה באמצעות הקלנועית בכל תנאי מזג האוויר. אך לא די בכך, יתרון משמעותי מאוד הקיים לזכותה של הקלנועית הוא העובדה כי היא מונעת על ידי חשמל בלבד! ללא דלקים כלל! יתרון זה מבטיח נסיעות ארוכות טווח ללא כל צורך בתחזוקה שוטפת והוצאות שבועיות של מילוי דלקים. כמו כן הקלנועית הינה ידידותית לסביבה ואינה פולטת רעלים ופיח רב, מה שעלול להוות יתרון משמעותי עבור חולים מסוימים בשל העובדה כי הקלנועית פתוחה לחלוטין בניגוד לרכבים בהם פיח האגזוז אינו מורגש כלל.
ניתן לראות כי הקלנועית בדומה ל אופניים חשמליות היא כלי התחבורה המתאים ביותר עבור בעלי לקויות או בני גיל הזהב. הביטחון, היציבות ותכונות הבטיחות הרבות בכלי זה הם אלה אשר מציבים אותו בראש הרשימה. כמו כן חשוב להדגיש כי ניתן להסתובב עם הקלנועית על פי רוב בכל מקום, לרבות קניונים וסופרים.

הוסף תגובה