למידת אתרים ושדרוג מיקום האתר

 

ביסוס טכניקת קידום האתר

כדאי להשקיע אנרגיה בחיפוש אחר איש קידום אתרים מקצועי, יעיל ומנוסה שכן רק הוא יוכל לבנות תהליך עבודה ראוי ומשמעותי שיוביל לשיפור מיקומו של האתר באופן אורגני- טבעי בין תוצאות החיפוש. איש קידום אתרים ראוי ומקצועי יעבוד כבר בתחילה באופן של למידת האתרים המתחרים בבחינת "דע את האויב". לכן, שיטות חדשניות, ראש יצירתי, חשיבה מחוץ לקופסה- הן הדרכים הראויות ביותר לביסוס טכניקת הקידום.
רבים מבעלי אתרים שיווקיים אינם מודעים כלל ללוח הזמנים המקובל לצורך קידומו של אתר שיווקי, מסחרי. על מנת לתאם ציפיות ולהימנע מאכזבות רצוי שמקדם האתרים כבר במפגש הראשון יקפיד על הסבר עמוק וארוך, מקצועי ובעל שקיפות מיטבית לגבי טכניקת הקידום שבה הוא עומד לנקוט- יתרונותיה וחסרונותיה. מקדם האתרים חייב להעמיד לדיון כבר במפגש הראשון את תמחור עבודתו, ואולם יותר מכל- משום שרוב בעלי העסקים אינם אנשי מחשבים- חשוב במיוחד שהוא יסביר לגבי התהליך וצורת העבודה. ההבנה, כי קידום אתרים הוא תחום שדורש הרבה זמן וסבלנות, מיומנות – ירידות אבל גם עליות- תוביל להצלחת בניית האמון בין המקדם לבעל האתר.
מקדם האתרים אמור, כמובן, גם לעבור על האתר הקיים ולייעץ לגבי סגנונו ומראהו- הוא אמור להיות אמון גם על שיפור פני האתר על מנת לשדרג אותו בפני הגולשים שאמורים להיות לבסוף לקוחותיו.  במידה רבה מסתבר, על פי כל המחקרים, כי ככל שהאתר ידידותי יותר ונוח שימוש, ככל שהאתר ידידותי ונוח לשימוש ככל שאתר נעים לעין ואסתטי כך הוא ימשוך יותר בני אדם מתעניינים. אלא שברור שהכניסה לאתר היא רק השלב הראשון על מנת להנפיק הצלחה עסקית ולהצליח לבטא את האפשרויות הרווחיות הגלומות בו- חייבים למצוא דרך לשכנע את הקהל לרכוש דרך האתר- לכן כדאי בהחלט באמצעות איש קידום אתרים לקדם את האתר ותוכנו באמצעות רשתות חברתיות חזקות ולהטמיע אותו ככל האפשר בלב הקונצנזוס של הנראות- הפייסבוק, ערוצי יוטיוב וסרטונים אחרים וכדומה. מטרות ושיטות אלו עשויים כל אלו להניע את האתר קדימה בהקשר של היכרות ופופולריות ולזכות למעמד של אתר מבוקש יותר בקרב  לקוחות רבים מתעניינים.
בין מקדם אתרים לבעל האתר- קשר וישיר על מנת לשמוע חוות דעת, להבין על אסטרטגיית שיווק משותפת ולהאמין יחד, כי הצעד להפוך רווח כלכלי מצוי עמוק בתוך ידע שיווקי.

הוסף תגובה