רגישות בשיניים

רגישות בשיניים נחשבת לדבר טבעי, למשל לאחר טיפול שיננית וטיפולי שיניים כמו טיפול שורש, אבל בכל מקרה אחר היא צריכה לעורר נורה אדומה גדולה במיוחד מסיבה אחת – היא יכולה להוות סימפטום של בעיות דנטליות שונות שמחמירות עם הזמן ללא טיפול מתאים. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות שרגישות בשיניים היא הרבה יותר ממה שחשבתם.

למעשה, אם אתם סובלים מרגישות בשיניים שפוגעת באיכות חייכם, למשל כאב קל שחולף מיד, רגישות למאכלים קרים ועוד ייתכן וזה סימפטום לעששת, נסיגת חניכיים או בעיות אחרות שמצריכות טיפול מקצועי של רופא שיניים. וכמובן – מומלץ לעשות זאת מוקדם ככל הניתן כדי למנוע את החמרת הבעיה שיצרה את הרגישות.

איך אפשר למנוע את זה?

בטח תשמחו לדעת שאתם יכולים למנוע מעצמכם את התחושה הלא נעימה של רגישות בשיניים – פשוט הקפידו על היגיינה דנטלית ובקרו אצל שיננית לפחות פעמיים בשנה. כמו כן, מומלץ להימנע מטיפולים שיכולים להחמיר את הרגישות בשיניים, למשל טיפולי הבהרת שיניים.

במידה ואתם חורקים שיניים בלילה אנחנו ממליצים על ביקורים תכופים יותר מסיבה אחת – חריקה זו גורמת לפעילות יתר של מפרק הלסת וחושפת את הדנטין (שכבת השן הפנימית), כך שנדרש טיפול מונע ייעודי.

קרא עוד על רגישות בשיניים >>

רופא שיניים בירושלים

הוסף תגובה