כיצד דיקור סיני יכול לעזור במצבי יתר פעילות בלוטת התריס?

כיצד דיקור סיני יכול לעזור במצבי יתר פעילות בלוטת התריס?

לא פעם אנחנו יכולים לקרוא, בין אם זה במדריכים מקצועיים ובין אם זה במדריכים אחרים, כיצד דיקור סיני יכול לעזור לתופעות שונות שאנחנו חווים ומרגישים בגוף. על פניו זה נשמע מוזר, לא פעם. הרי כיצד יכול להיות שסוג טיפול מסוים יכול לעזור לכמה וכמה תופעות שונות, בפרט כשמדובר על טיפול שהוא לא כולל תרופות, כדורים או אמצעים אחרים שמשפיעים על מערכות פנימיות, לפחות לא כפי שלמדנו להכיר בעבר.

אך היום אנחנו יודעים שיש לדיקור סיני הרבה מאוד יתרונות, סגולות שונות שיכולות לעזור במצבים רפואיים שונים. עד כדי כך מדובר בטיפול שנחשב מוצלח מאוד, שלא מעט מרפאות ורופאים גם במסגרת מה שמכונה "רפואה קונבנציונאלית" שולחים את המטופלים שלהם לקבל טיפול זה, במקרה והם מתמודדים עם תופעה מסוימת ודיקור יכול לעזור להם.

דוגמא טובה לכך זה פעילות יתר בבלוטת התריס (הנקרא היפר-תירואיד). מדובר על תופעה אשר בין היתר משפיעה על הגוף וכן על שגרת החיים שלנו בצורות שונות, לא רק מבחינה פנימית, גופנית, אלא גם מבחינות נוספות, למשל, חולשה, עייפות, חיוורון, הפרעות שינה, דיכאון, התכווצויות שרירים ועוד שורה ארוכה של תסמינים שונים שחלקם מופיעים באופן הדרגתי ואחרים מופיעים בצורה יותר מהירה.

כפי שאנחנו יכולים לראות, כל התסמינים שציינו (מדובר רק בחלק מהם), יכולים להיות מטופלים על ידי חומרים מסוימים, כפי שנהוג ברפואה מערבית, אך מדובר על תסמינים שניתן לטפל בהם גם באמצעים אחרים, טבעיים יותר, וכאן בדיוק נכנס הנושא של דיקור סיני.

לפני שנסביר כיצד דיקור סיני יכול לעזור במקרה של חוסר איזון בלוטת התריס, במקרים בהם יש פעילות יתר בלוטת התריס, חשוב לומר, שלא כל אחד שנחשב למדקר יכול לעזור בנושא. אנחנו צריכים לפנות אך ורק למומחה בתחום ובפרט למי שמתמחה בטיפול בבלוטת התריס.

כיצד דיקור יכול לעזור במקרה פעילות יתר בלוטת התריס?

דיקור סיני מתבצע כידוע באמצעות מחטים זעירים אשר מוחדרים למקומות שונים בגוף, מקומות אסטרטגיים אשר יכולים לייצר שינוי באיזו של הגוף. מדובר על מחטים מאוד קטנים, לא כואבים, ובוודאי לא כאלה שפוצעים את הגוף.

מטרת הדיקור הוא לשחרר לחצים, לשחרר מתחים, ולאפשר לגוף שלנו להירגע, להגיע לכדי מצב של איזון, מתוך כוונה לטפל בשורש הבעיה, בתסמינים אשר אנחנו מתמודדים איתם, ובכך גם להפחית את הצורך בשימוש בתרופות מסוגים שונים.

יש לא מעט מקרים בהם דיקור סיני אפילו מצליח להחזיר את בלוטת התריס לתפקוד נורמאלי. עם זאת, יש לוודא שאכן זה כך המצב לאורך זמן. כלומר צריך לעבור ביקורות ולהיות בהשגחה, מתוך כוונה שהתופעה לא תחזור, ויהיה ניתן להמשיך בשגרת החיים שלנו מבלי שנרגיש שום בעיה והגוף שלנו לא יינזק.

הוסף תגובה