מסלולי טיול לחורף

לא צריך לחכות לקיץ כדי ליהנות מנופי הארץ. יש מקומות בהם כדאי לבקר דווקא בעונות הקרירות ורצוי עם אופניים חשמליות

לטיולים בקיץ יש יתרונות ברורים, אולם ישנם מקומות מהם תוכלו ליהנות יותר דווקא בעונת החורף. דוגמה טובה לאתר כזה היא עין סדק. עין סדק נמצא בסמוך לנחל קדם על קו החוף של ים המלח, ומדובר במקבץ מעיינות חמימים, בהם תוכלו לטבול את רגליכם ולהפשיר מעט מן הקור. האזור כולו מרהיב ביופיו וכדאי לנצל את השהות במקום כדי לבקר באתרים נוספים.

מקום נוסף בו מומלץ לבקר בחורף הוא ביער בארי. יער בארי פורח בעונת הגשמים ומציע למבקרים מרבדי כלניות הידועים בשם "דרום אדום". המקום מתאים לסיור משפחתי קצר והוא אינו מצריך מאמץ או הליכה ארוכה.

אפשרות נוספת – לטייל עם אופניים חשמליים

אפשר לנצל את החורף גם לטיולי אופניים מהנים במגוון מסלולים. לשם כך תוכלו לבחור בין אופניים רגילים לאופניים חשמליים, כאשר בחלק מן המקומות תצטרכו להביא אופניים חשמליות מהבית ובמקומות אחרים יש אפשרות לשכור אופניים חשמליים, רגילים וגם אופניים המתאימים לזוגות ולמשפחות.
אחד ממסלולי הרכיבה המתאימים לאופניים חשמליות הוא בסינגל היוצא מקיבוץ מרום גולן. מדובר במסלול קצר המתאים לרכיבה בכל עונות השנה, אך בימי החורף הבהירים תוכלו ליהנות מפריחת הרקפות והפרגים לאורך יער אלונים.

אם הזכרנו קודם את יער בארי כמקום המתאים לביקור משפחתי בחורף, כדאי לדעת שיש אפשרות גם לצאת למסלול מעגלי המתאים למשפחות, רכובים על אופניים. חלק מבני המשפחה, בעיקר הצעירים שבהם, ירכבו על אופניים רגילים, ואלו שעברו את גיל 16 יוכלו ליהנות מחוויית רכיבה ייחודית על אופניים חשמליים.
מסלול נוסף הוא רכיבה על אופניים חשמליות במסלול מעגלי ביער עמינדב עד לחרבת סעדים. ניתן לשלב גם רכיבה על אופניים חשמליים מותאמות לשביל המעיינות המסתיים בסמוך לבית החולים הדסה עין כרם. שני המסלולים מאפשרים לרוכבים ליהנות מנוף הרי ירושלים ומן המעיינות הפזורים לאורך המסלול.
אל תשכחו: לפני שאתם מחליטים על מסלול ויוצאים לדרך, כדאי לברר מהי תחזית מזג האוויר הצפויה והאם המסלול בטיחותי לרכיבה על אופניים חשמליים גם בעונה זו.

הוסף תגובה