איזה טרנדים ילוו אותנו בגזרת האופנה והאיפור בשנים 2019-20 ?

איזה טרנדים ילוו אותנו בגזרת האופנה והאיפור בשנים 2019-20 ?

ירין שחף: "זו השנה החמישית ברציפית בה אני עורך מגזין תחזיות וטרנדים. עיקורו: חיזוי מגמות אופנה עתידיות. המגזין  לשנת 2019-20 נושא את השם: "אושר מלאכותי". אחר זיהוי המגמה, חקרתי את הנושא, מסתבר שהאושר המלאכותי נולד מתוך צורך הגנה אנושי- להיראות מאושר גם אם באותו זמן, החיים לא בדיוק מזמנים אושר.

ב'עידן השיתוף', שבו כוחן של הרשתות החברתיות עצום, כל אחד מאתנו  מטפח לעצמו את תדמית 'המאושר': כל בילוי מצטלם, כל שריר שהוספנו בחדר הכושר מונצח, כל לבוש חדש הופך לפוזה של דוגמנות, ואפילו המנה במסעדה (עוד לפני הביס הראשון) כבר מצטלמת. הכל כדי להוכיח לכולם, שהחיים שלנו הם הכי הכי ואין כמותנו מאושרים. מכאן והלאה, כדי לזייף אושר – כל האמצעים כשרים: סטורי, אינסטגרם, פוסט בפייסבוק או תמונה, העיקר לקבל עוד תגובה ואם אפשר, אז אל תשכחו להוסיף "אחותי את מלכה".

אחד המאפיינים הבולטים של טרנד האושר המלאכותי יהיו סממנים של מלוכה ואצולה, שיבואו לידי ביטוי בצבעי כחול כהה וזהב, בכתרים ובגדי מלוכה ואצולה היסטוריים. כבר היום מלוכה נתפסת כדבר עילאי ונשגב, והשימוש במונחים מלכותיים כמו "מלך", "נסיכה" ו"כתר", על מנת להעצים את עצמנו או את האחר, נעשה שגור בפינו. מאפיין נוסף של הטרנד יתבטא בסממנים של עושר ושל מעמד גבוה. 

הוסף תגובה