המסר הפרסומי חייב להיות ברור – אחרת…..

לפני כמה עשרות שנים נולדה מגמה חדשה ומפתיעה בעולם השיווק – מגמה זו ביססה את החלופה המרכזית לאמצעי התקשורת הקודמים, הקלאסיים ומיצבה את התוכן השיווקי האינטרנטי כבסיס מרכזי ומשמעותי מכול.

אופטימיזציה של אתרים- תהליך שיווקי לחשיפת מוצר
עבודת קידום אתרים מול אופטימיזציה של אתר על מנת לקדמו חייבת להעביר מסר חד וברור- האתר המקודם מתאים במיוחד לקהל היעד הרלוונטי המתעניין בו. הנחת היסוד היא שכאשר גולש ממוצע מקליד בשורת החיפוש שלו מילות חיפוש וביטויים משמעותיים ומדויקים על מנת לקבל בסופו של יום רשימת תוצאות יעילות שיתאימו דווקא לו- הוא כבר מחשיב את התחרות העזה שקיימת ברשת האינטרנט, תחרוץ עסקית ידועה ומוכרת לכול. הגולש לא באמת מתעניין בעבודה הקשה הנעשית מאחורי הקלעים בידי אנשי מקצוע הקשורים לעולם הטכנולוגי, השיווקי והתוכני של כל אתר ואתר. מה שמעניין אותו הוא רק תוצאה אחת משמעותית- לקבל רשימה מיועדת ומדויקת שתהווה את תוצאות החיפוש היעילות ביותר עבורו. בוני אתרים, מקדמי אתרים, מנהלי תוכן באגפים השיווקיים ועוד הם מקצועות הקשורים בהתפתחות הטכנולוגיה שאמורים למלא את החלל שנוצר בכל נושא הפרסום והשיווק. תפקידים אלו מאגדים למעשה את הרעיון המרכזי- איך לבצע בפועל קידום אתרים או במילים אחרות תהליך יעיל של אופטימיזציה עבור אתר אינטרנטי שיווקי וקידום אתרים על מנת למנף ככל האפשר את הצלחתו העסקית.
אז ראשית, חברת קידום אתרים- הם אנשי המקצוע שאמורים להחליט באופן סופי ומושכל על בחירת המדיות שבהן יבוצע הקידום. מובן, שהבסיס יהיה אתר האינטרנט ואולם במקרים רבים לפחות בשלב הראשוני חייבים לחזק את מלאכת ביסוס הפרסום באמצעות דרכים יעילות. האפשרויות היעילות הן אמצעי תקשורת, כגון: רדיו, עיתונות ועוד. בנוסף, רשתות חברתיות חייבות להוביל את מלאכת השיווק.

דרכים יעילות של פרופיל קישורים מאתרים איכותיים בקידום אתרים, כך הפרופיל יהווה קשר משמעותי לאתר המקודם באופן מרכזי שמוביל את עיקר העניין ואת הרלוונטיות הישר מהגולש המתעניין אל הלקוח האפקטיבי. בנוסף, מחקר מילות מפתח שנערך באמצעות חברת קידום האתרים עשוי לשמש בסיס מרכזי לרלוונטיות של האתר באופן מושלם אל השאילתה של הלקוח- הגולש על ידי מוחות העל של מנועי החיפוש. לא די, כמובן, ביישומן של מילות מפתח באופן מפוזר וחסר ערך על פני הטקסט. הפרמטר המשמעותי יותר הוא רגישות מילות המפתח, אחוז השימוש בהן בהקשר הנתון.

הוסף תגובה