סגירת מרפסת – איטום מרפסת בזכוכית

סגירת מרפסת – איטום מרפסת בזכוכית

לאורך השנים נתקלנו בהרבה מאוד סוגים של סגירת מרפסות. לפעמים מדובר באלתורים אך ראוי כי הדברים ייעשו היטב, כמו שצריך. לאורך השנים הופיעו סגירות בבטון וסגירות בלבנים. ראינו סגירות בשילובי עץ וגבס. אך בעת האחרונה אנו עדים להתפתחות מיוחדת במינה. התפתחות זאת מאפשרת סגירת מרפסת ואיטום בשילוב זכוכית.

 רואים קרוב, רואים רחוק

מדוע השימוש בזכוכית למרפסת כל כך נכון, הגיוני ואפילו מתבקש? קודם כל, זכוכית ניתן לייצר גם בעובי ניכר ותוך הקניית עמידות רבה. חשוב לא פחות, זכוכית, הרבה יותר מפתרונות אחרים, ראויה לשמש כפתרון של איטום. אך בוודאי שהזכוכית יכולה להציע הרבה יותר מאשר רק איטום מרפסת. האלמנט החשוב כל כך של החומר הזה הינו שהוא שקוף. אי לכך, שימוש בחלונות זכוכית גדולים, מעקות זכוכית למרפסת או חיפויים של ממש (וכמובן גם סקיילייט) מזכוכית נושאים עימם אפקט גדול. בזכות הזכוכית אפשר לראות מבעד למרפסת מה שרוצים, מתי שרוצים. עם סגירה מסוג זה, אפשר לראות לקרוב ולרחוק. ניתן לשלב כל זאת עם פתרונות נוספים כגון ווילונות או תריסים, כך שלא נוצרת בעיה של פרטיות, אם רק רוצים.

תועלות הזכוכית רבות ומגוונות

כפי שציינו, סגירת מרפסת יכולה להתבצע בשיטות רבות, כאשר השימוש בזכוכית מביא עימו עוד תועלות שיש להזכיר. למשל, זהו חומר גלם שיכול להתאים אם לא ניתן (או לא רצוי) להעמיס על המרפסת משקל מיותר. בחלק מסוגי המרפסות, למשל מרפסות פתוחות ומרפסות שמש, לא ניתן להקים יציקה מבלי להשתמש בחיזוקים שונים. איטום באמצעות זכוכית מאפשר להגיע לתוצאה מרהיבה מבלי להסתכן בגרימת נזק לתשתית. כמו כן, השימוש בזכוכית יכול בהחלט לבוא במקביל לחומרים שונים, לרבות אלומיניום, עץ ואפילו פלסטיק.

לשימוש בזכוכית יש ממד יוקרתי ומרשים מאוד. אין גבול לאפשרויות שנית להשיג וניתן לבצע סגירה של מרפסת קטנה או איטום מרפסת גדולה. זה מתאים לבתי מגורים, לדירות במרכזי הערים, לצמודי קרקע ואפילו לעסקים. בתי קפה, מסעדות או אפילו אולמות אירועים יכולים להשיג בכך עיצובים נפלאים לרווחת לקוחותיהם ולהשגת חזות מודרנית, מקסימה ונפלאה.

 

הוסף תגובה