טיפים למחזיקי כלבים

טיפים למחזיקי כלבים

מגדלים כלב אחד או יותר ומחפשים טיפים שימושיים ממגדלי כלבים מנוסים? מעוניינים לגדל ולטפח את הכלב ולדאוג לרווחתו? אספנו עבורכם טיפים חשובים שיסייעו לכם בטיפוח הכלב, בחינוכו ובטיפול היומיומי הנדרש עבורו.

כל מי שמגדל כלב זוכה לחבר טוב למשך שנים ארוכות, הכלב הופך לבן משפחה לכל דבר ועניין, הוא מצטרף לטיולים, מקבל את פניכם בשמחה בכל פעם מחדש, והוא גם שומר על הבית כאשר אתם נעדרים מהדירה או ישנים. עם זאת, עליכם לדאוג לרווחתו ומעבר למילוי יומיומי של קערות האוכל והמים עליכם לשחק עם הכלב, לצאת עמו לטיולים ארוכים, לחנך אותו, לקחת אותו לבדיקות אצל וטרינר, לדאוג לחיסונים בזמן וחשוב גם ללטף אותו.

להסיר שיער בקלות מרהיטים ובגדים

כל מי שמגדל כלב מודע לבעיית השיער הנושר בכל מקום, שיערות הכלב נצמדות היטב לבגדים, לשטיחים ולריפודים. כדי להסיר שיער משטיח וכדי לנקות את הפרווה שנשרה עליו, כדאי להשתמש במגב הביתי הרגיל. ניקוי שיערות באמצעות מגב מתאים בעיקר לשטיחים מקיר לקיר ולשטיחים עם שיער קצר, כדאי לשאוב היטב את השטיח גם באמצעות שואב אבק יעיל וחזק.

להסרת שיערות כלב מבגדים כדאי להשתמש במתקן לנייר דבק עבה, את המכשיר אפשר לרכוש בחנויות כלי בית ועבודה ובסופרמרקטים. יש גם מתקן ייעודי להסרת שיער ופרווה מבגדים שניתן למצוא בחנויות לציוד לחיות מחמד. כמו כן, אפשר באמצעות כפפת גומי רטובה על היד להוציא שיער מבדי הריפוד בקלות ובמהירות.

הוצאת הכלב לטיול ממושך באמצעות דוגווקר מיומן

הכלב זקוק לפחות לשלושה טיולים ארוכים מדי יום, אך במציאות של היום רוב בעלי הכלבים מתקשים למצוא את הזמן הפנוי לכך. לכן, כדאי לדעת כי ניתן להוריד אפליקציה חדשנית וידידותית למשתמש באמצעותה ניתן להזמין שירות הוצאת כלבים לטיול ממושך, בהתאם לאזור המגורים.

שירות הוצאת כלבים לטיול (דוג ווקינג) נחשב לפופולרי בארצות הברית ובמדינות המערב, כיום גם בישראל ניתן להזמין דוג ווקר הלוקח את הכלב לטיול של 20-40 דקות. בעזרת האפליקציה המתקדמת תוכלו להזמין בקליק מהיר שירות הוצאת כלבים לטיול ושירותי פנסיון לכלב בביתכם או בביתו של דוג סיטר מקצועי ואמין.

לאכול לאט

רוב הכלבים אוהבים לאכול, הם זוללים את האוכל תוך זמן קצר, לכן כדאי לדעת כי ניתן להאט את קצב האכילה של חיית המחמד באמצעות כדור טניס או כל כדור אחר בגודל דומה, והצבתו במרכז קערת האוכל.

מקלחת בטוחה

אחת לכמה זמן מקובל לרחוץ את הכלב, אך יש לדאוג לבטיחותו ולמנוע ממים לחדור לעיניו ובעיקר לאוזניו. הפתרון הנוח והיעיל ביותר הוא לכסות את אוזני הכלב בכובע רחצה.

חטיף קפוא לימים חמים

הקיץ הישראלי אינו עושה חסד עם רוב הכלבים, לכן כדי להקל עליהם כדאי להכין להם חטיפים קפואים בטעמים שונים. בדיוק כפי שאתם מכינים קרטיבים לילדים כך תוכלו להכין חטיף קפוא לכלב לימים החמים. אפשר להקפיא מים מהולים בציר מרק עוף ולהוסיף חטיפי כלבים באיכות גבוהה או עצמות.

משטח לגירוד ציפורניים

כלבים עלולים לגרום לנזקי רכוש רבים בגלל הציפורניים החדות, אפשר לשייף אותן לבד או במהלך הביקור אצל וטרינר. אך פתרון נוסף הוא להתקין קרש עליו מודבק נייר זכוכית גס, והכלב ישמח לגרד את ציפורניו על המשטח, ואתם תיהנו מרהיטים ללא נזק.

לנקות כתמי שתן מהשטיח

גורי כלבים שטרם חונכו לעשיית צרכים בחוץ נוהגים להשתין בכל מקום אפשרי בבית, כאשר אחד המקומות האהובים עליהם הוא השטיח. כדי לנקות כתמי שתן משטיחים כל שעליכם עשות הוא לפזר אבקת סודה לשתייה על הכתם וסביבו, ולאחר כשעה לטאטא את האזור או לשאוב.

אחסון בטוח של המזון לכלב

כדי לשמור על האוכל של הכלב כדאי לתכנן מתקן אחסון בארונות המטבח או המזווה. פתרון זה שימושי גם להגנה על האוכל מפני הכלב הגרגרן וגם לשמירה על טריות המזון.

 

הוסף תגובה