הידידות המופלאה בין הביובית לבין פרויקטים של תמ"א 38

תחילה נפתח בכמה מילים אודות הפרויקט. פרויקט תמ"א 38 הוא יוזמה מבורכת אשר נכנסה לפני מספר שנים אל כל ערי ישראל. מטרת הפרויקט היא לחזק בניינים ישנים מאוד. כל מטרת החיזוק נועדה לשם התמודדות עם רעידות אדמה אשר צפויות להגיע אלינו בשנים הבאות. אך למרות היוזמה המבורכת לפרויקט זה יש חסרונות רבים. אחד החסרונות העיקריים נובע מהעובדה כי פרויקט זה מחזק את הבניין בלבד מה שאומר שהעבודה מתבצעת בעוד הבניין הישן עומד על תילו. עובדה זו פוגעת רבות באיכות החיים של הדיירים אשר ממשיכים להתגורר בבניין במהלך השיפוץ. יתר על כן בשל העובדה כי העבודה נעשית בעוד הבניין עומד פעמים רבות שחומרי בניין שונים חודרים אל עבר צינורות האינסטלציה וגורמים לבעיות רבות אשר מחייבות את התערבותה של הביובית.

אז מהי בעצם הביובית ומהן תכונותיה?


הביובית היא משאית אינסטלציה רבת עוצמה אשר מסוגלת לפתור בעיות אינסטלציה קשות ומקיפות אשר אין ביכולתם של האינסטלטורים לפתור. עוצמתה של הביובית רבה מאוד ועל כן אינה מסוגלת לפתור בעיות קטנות שאחרון האינסטלטורים יפתור ביתר קלות. על כן חשוב מאוד להזמין את שירותי הביובית רק במקרים גדולים ומקיפים על מנת להצליח לפתור את הבעיה כמו שצריך ועל מנת לחסוך כסף וזמן מיותר על הזמנת ביובית לצרכים נקודתיים וקטנים.
כאמור לעיל שירותיה של הביובית נצרכים אך ורק למקרים גדולים, נסקור כעת את המקרים בהם יש צורך בהזמנת שרותיה של הביובית. חשוב לציין כי קיימת אפשרות בה תקלת האינסטלציה היא אכן גדולה ומקיפה אך עדיין שרותיה של הביובית אינם יעזרו במקרה זה. כעת נבצע סקירה קצרה על המקרים בהם הביובית תועיל ועל המקרים בהם אין כל צורך בה. ראשית בעיות נקודתיות. במידה ונתקלתם בבעיית אינסטלציה נקודתית התקפה רק לבתיכם, הזמינו אינסטלטור ולא ביובית על מנת שיצליח לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר ובמחיר הטוב ביותר. שרותיה של הביובית יקרים יותר משרותיו של האינסטלטור ולכן עדיף להזמין את האינסטלטור במקרים בהם קיימת האפשרות. בעיות מקיפות פירושן בעיית אינסטלציה לבניין שלם, לעסק גדול או למבני ציבור גדולים. במקרים כאלה בלבד קיים הצורך בשרותי הביובית.

הוסף תגובה