השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים

כיום, לא רק לאירועים הכי נוצצים נהוג לשכור ציוד ייעודי. גם לצורך אירועים משפחתיים חשובים, לשמחות, לימי גיבוש או לימי כיף מכל הסוגים נהוג לשכור ציוד כדי לשדרג את האירוע ולשפר אותו. בכל הנוגע להשכרת ציוד לאירועים – כדאי לדעת את כל הדברים שלהלן.

השכרה בהתאם לתקציב


לעניין השכרת הציוד לאירועים כדאי לדעת שהשמיים הם הגבול. יש בנמצא ציוד יוקרתי במיוחד, שמתאים לאירועי בוטיק או לאירועים סופר מיוחדים. יש בנמצא ציוד שיתאים לאירועים די שגרתיים, מבחינת רמות המחיר והתקציב. ניתן לשכור גם ציוד לאירועים מאוד גדולים, ציוד מאוד חזק ועמיד. כאשר רוצים להיות יעילים, כדאי להגדיר את תקציב האירוע, לאחר מכן להחליט מתוך זה כמה יוקצה לטובת הציוד ולבסוף מגיעים לשלב שבו מזמינים את מה שנחוץ, במחיר המתאים.

ציוד לקונספט מוגדר

לא תמיד כדאי לגשת להשכרת הציוד מתוך בחינה צרה של תקציב מוגדר. לפעמים, יהיה נכון יותר להחליט לגבי קונספט לאירוע, דבר שיכול לעזור בבחירת הציוד. לפי הקונספט קל יותר לבחור בין עשרות ומאות הדגמים השונים של שולחנות וכיסאות, דלפקים ויתר פריטי הריהוט. בהתאם לקונספט המתאים לכם, תוכלו לבחור בין סוגים שונים של אוהלי אירועים, שטיחים דקורטיביים ופתרונות תאורה. אפילו כלי הגשה נמצאים במבחר כל כך גדול, שקשה לבחור אם לא יודעים מהו הקונספט או מהי האווירה שרוצים להקנות לאירוע. לחתונה, למשל, מקובל לבחור כלי הגשה, צלחות וסכו"ם שנראים שונה מאוד לעומת כלי הגשה לבר או לבת מצווה. יש ציוד לאירועים בראש צעיר וציוד לאירועים לכל המשפחה, לאירועים עבור חברות הייטק או לכנסים מקצועיים.

השכרת ציוד לאירועים בהתאם לעונות השנה

השכרת ציוד לאירועים – עוד נקודה שעליה צריך לתת את הדעת כאשר מחפשים ציוד לאירועים היא – התאריך. כמובן שחשוב מאוד לשכור את הציוד בהתאם למספר המוזמנים אבל יש הבדל בין המכלול שצריך לצורך אירועי קיץ לבין אופי הפריטים (לפחות חלקם) שצריך לקראת ציוד חורף. למשל, ישנם אוהלים שיתאימו לצורכי קיום אירועי חורף ויש פתרונות הצללה שיתאימו מאוד לאירועי קיץ. יש פטריות חימום בגז שיתאימו לחימום בחורף ויש מצננים או מזגנים ניידים לאירוע קיץ. כמו כן, אפילו הצבעים של הציוד ששוכרים עשויים להיות מושפעים מהעונה. מפות בצבעים בוהקים או בהירים, רהיטים בסגנון קליל, אופי התאורה – כאשר הכול מתאים לעונה, אווירת האירוע כל כולה משתנה. כמו כן, יש בנמצא ציוד שיתאים במיוחד לעונת החגים, אם לכך מכוונים.

הוסף תגובה