יישור שיניים למבוגרים – אינוויזליין

יישור שיניים למבוגרים – אינוויזליין

"יישור שיניים", אתם ממלמלים, ואם אתם כבר בגילאים הבוגרים,  אתם גם תוהים: האם ניתן לערוך יישור שיניים בצורה נסתרת עבור הגיל הבוגר?

ובכן, התשובה היא כן. ניתן לערוך יישור שיניים בשיטת אינויזליין גם בגילאים מבוגרים יותר. האפשרויות הטכנולוגיות שמציע לנו כיום העולם הטכנולוגי, ועולם יישור השיניים, בעידן הנוכחי  מאפשר לנו לפתוח בהליך יישור שינים גם בגילאים מבוגרים בצורה אסתטית ונוחה, כשגולת הכותרת היא יישור שיניים בשיטת אינויזליין.

אז מה זה יישור שינים בשיטת אינויזליין?

יישור שינים בשיטת אינלוויזין הוא תהליך רפואי של יישור שינים עם סדרת קשתיות שקופות המותאמות לשיניים של המטופל ומהוות זרז ליישור השיניים.  האורתודנט יאבחן בעזרת כלי מדידה, את מצב השיניים ויפיק סדרת קשתיות שקופות ואסתטיות ליישור השיניים. הקשתיות השקופות אינן נראות מרחוק ומהוות פתרון מושלם ואסתטי ליישור שינים.

איך זה קורה?

בשלב הראשון ניגש לאורתודנט. האורתודנט (המקצועי, ורק אחד שכזה כמובן), ישב עמך לשיחה מקדימה ויבחן את שיניך בכלי מדידה שונים. לאחר מכן יציע עבורך את האופציות הנבחרות עבור יישור השיניים, בהתאם למצב השיניים ולבחירתך.

בשיטה הנבחרת –  בשיטת אינויזליין, האורתודנט ייטול  ממך את המידות השונות  וישלח אותם לחברה המייצרת את הקשתיות עבורך. לאחר ניתוח המצב בצורה מקצועית, החברה תאבחן  את מספר הקשתיות הרצוי ועיצובן, ותייצר אותן. זהו, מכאן ואילך, הקשתיות יגיעו לאורתודנט, וכל מה שתידרש לעשות הוא לגשת לאורתודנט מידי מספר שבועות ולקבל קשתית חדשה (וגם לחבוש אותה כמובן, בהתאם לכללים).

אט אט, ישפיעו הקשתיות על מראה השיניים שלך, ותוכל לגלות את מראך המושלם עם טור שינים יפות ומסוגננות לבחירתך.

יתרונות שיטת אינויזליין

יתרון העל ביישור שיניים בשיטת אינווליזין הוא המראה.

שקיפות

בשלב תהליך יישור השיניים בשיטת אינווליזין, מראה המטופל הוא מראה אסתטי, נוח ונעים. קשתיות השקופות מותירות רושם היגייני ונקי, הקשתיות שקופות ולא ניתן לראותן בעת צחוק או דיבור. כך שגם אנשים מבוגרים (ונוסיף, אפילו מבוגרים מאד) המעוניינים בהליך יישור השיניים, מעדיפים לעשות זאת בשיטת אינויזליין.

אסתטיקה ונקיון.

בשיטת אינולזיין, ניתן לסיר את הקשתית בכל רגע נתון לניקוי מלא של השיניים. בדרך זו נמנעים גם מכתמים על השיניים.

בשיטת יישור השיניים של אינויזליין, אין גופי מתכת אשר צמודים לשיניים, וכך נמנעים מתופעת 'הכתמים' על גבי השיניים, אשר אופיינית להליך יישור שינים באמצעים אחרים שאינן שיטת אינווליזין.

בנוסף, תקופת ההסתגלות לקשתיות קצרה, כאשר תכנון ממוחשב מבטיח תוצאות איכותיות ומרשימות ביותר.

חסרונות שיטת אינויזליין

אחד החסרונות של יישור שיניים בשיטת אינויזליין היא עלותו היקרה בהשוואה לשיטות אחרות ליישור שיניים. כמו כן, במהלך הטיפול יש צורך בהחלפת הקשתיות אחרת למספר שבועות, עובדה הדורשת הגעה למרפאת האורתודנט.

חשוב לציין כי שיטה זו מחייבת שיתוף פעולה מלא מצד המטופל, שכן על מנת להשיג תוצאה טובה, חשוב להרכיב את הקשתיות השקופות לפחות עשרים שעות ביממה. עלות הטיפול יקרה יותר בהשוואה לשיטות אחרות ליישור שיניים.

שיטת אינויזליין  אינה מתאימה לחורקי השיניים בשינה, משום שהחריקה משייפת ומשנה את מבנה הקשתית.

פתרונות אחרים?

ובכן, יש גם פתרונות אחרים כמובן ליישור שיניים, גם בגילאים מבוגרים. נסקור אותם בקצרה:
סמכים לינגואליים – אלו סמכים המודבקים בצדם הפנימי של השיניים
סמכים בצבע השן, גומיות שקופות  וחוטי מתכת בצבע השן
בפתרונות יישור אלו ניתן לגלות שיטות ליישור שייניים אפקטיביות וחזקות, לצד עצמים בצבעים משתלבים המסתירים את היישור חלקית ובעלות נמוכה יותר משיטת אינווליזין. יחד עם זאת נגלה כי שיטות אלו מחוללות היגיינה נמוכה יותר בחלל הפה, ולעיתים כיבים בפה וכתמים על השיניים.

הוסף תגובה