איך לבחור הדפסה על מוצרים לפרסום, שיווק או מיתוג אירוע

איך לבחור הדפסה על מוצרים לפרסום, שיווק או מיתוג אירוע

אחד הכלים הפופולאריים ביותר לצורך שיווק, פרסום ומיתוג הוא הדפסה על מוצרים. משתמשים בכלי הזה לא מעט גורמים, החל מגורמים עסקיים, דרך גורמים ציבוריים, וכלה באנשים פרטיים לצרכים שונים. בדרך כלל המוצרים הפופולאריים ביותר עליהם נהוג להדפיס הם מוצרי טקסטיל שונים, בראש ובראשונה חולצות, תיקים, כובעים וכדומה.

ההסבר לכך שהדפסות על חולצות נחשבות מאוד פופולאריות, זה גם בגלל שמדובר באלמנט מאוד נוח וקל להדפסה, וגם בגלל שניתן להפיק ממוצר זה הרבה יותר תועלת מאשר ממוצרים אחרים. באופן טבעי זה הרבה יותר זול מאשר שימוש במוצרים אחרים והנראות של מוצר כזה הוא הרבה יותר גבוהה מאשר במוצרים אחרים.

אם אנחנו בוחרים בהדפסה על מוצרי טקסטיל, סביר להניח שאם נבחר להדפיס על חולצות, גם נוכל לחלק את זה ליותר אנשים והם ישתמשו בכך יותר, ותהיה לכך תפוצה רחבה יותר, במובן הזה שיותר אנשים יראו את זה. כלומר, סביר להניח שזה יפיק עבורנו תוצאות הרבה יותר אופטימאליות מהדפסה על מוצרים שאנחנו יכולים להשתמש בהם רק בבית או במשרד.

השאלה היא, כיצד עושים את זה נכון. כיצד בוחרים מסלול הדפסה על מוצרים בצורה אפקטיבית כך שאנחנו נשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורנו.

בחלק הבא אנחנו נציג כמה וכמה נקודות שיכולות לעזור בעניין.

4 נקודות למחשבה; הדפסה נכונה על מוצרים

דבר ראשון שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו הוא, למי בעצם אנחנו פונים ומה המטרה שלנו. יש הבדל בין הדפסה על מוצרים עבור עסק שרוצה לשווק את עצמו, מוצריו ושירותיו, לבין זוג שרוצה מיתוג אישי לחתונה שלו ומעוניין להדפיס על החולצות שיוגשו לאורחים את שמם ותאריך החתונה. יש הבדל, כי מדובר בקהלים שונים וביעדים שונים.

דבר שני, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, מה התקציב שעומד לרשותנו, ואיך אנחנו יכולים להשתמש בו בתבונה. אין היגיון להשקיע בהדפסה על מוצרים על חשבון אמצעים אחרים שיכולים לעזור לנו, מצד שני, נכון יהיה אם אנחנו כן נשתמש בחלק מהתקציב שעומד לרשותנו לצורך הדפסה כזו, באופן מדויק ונכון.

דבר שלישי, אנחנו צריכים לבחור בית הפקות דפוס דיגיטלי שמתמחה בכך, ולשם כך אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו מחפשים, מה בעצם אנחנו רוצים להדפיס ועל מה. לשם כך עלינו לדעת למי אנחנו פונים וכיצד. ברגע שנבחר בית הפקות דפוס, נוכל להתחיל בעבודה, של תכנון ההדפסה וכמובן ביצוע התהליך. כאן המקום לציין, מה שנכון עבורנו לעשות זה להדפיס כמות קטנה תחילה ורק לאחר מכן, אם ההדפסות יצאו טוב, להדפיס כמות גדולה יותר.

נקודה אחרונה שאנחנו צריכים לשים לב אליה היא, מתי וכיצד אנחנו מחלקים את המוצרים המודפסים כך שישרתו באופן אופטימאלי את המטרה שלנו שלשמה ביצענו את ההדפסות.

הוסף תגובה